Kendimi herkese yabanci hissediyorum bazen. Boyle davranan birini ister misiniz?

Is yerindekilerle piknige gittik. Birkac gune tasinacagim. Anı olsun diye gittim. Voleybol oynayalim dediler. Ben top oynamayi sevmem ve beceremem ama ben haric herkes onuyordu. Bir tek ben oynamasam 16 kisinin icinde, garip olur diye tamam dedim. Ama boylesi daha garip oldu. Sakin mizacliyim. Hic beceremedim. Topu hic bana atmadilar sonra da yalandan filanca seni cagiriyor hadi gitsene dediler ben anladim ama caktirmadim ve tamam diyip gittim. Cunku katilamiyordum ve sıkıliyordum. Hayir herkesten kotu oynamiyordum ama atak olamiyordum ve bana cok az atiyorlardi..
Kendimi kotu hissettim. Sıkıcı. Eglenmeyi bilmeyen. Bu yuzden de istenmeyen. Sohbetimi eglenceli bulurlar yapmayi sevdigin faaliyetler var ama top oynamak degil... Boyle biriyle arkads olur musunuz? 16 kisi toplanmissiniz cat pat voleybol oynamaya calisirken hic katilamayan aciz ve sıkıci gorunen sonra da istenmeyip gonderilen boyle birini ister misiniz?
Kendimi herkese yabanci hissediyorum bazen. Boyle davranan birini ister misiniz?
Cevapla