Sizce genç kızlık ne zaman başlar, ne zaman biter?

Kız iken kadın olmak cinsel bir kimlik taşır.
Türk toplumunda kadının yaşı şu evrelere ayrılır:
Bebek (0-2 yaş), çocuk (2-11), kız (12- Evlilik), genç kadın (18-25), kadın (25-45), yaşlı kadın (45+)

Erkekler;
Bebek (0-2 yaş), çocuk (2-14), genç (15-29), adam (30-50), yaşlı adam (50+)
Sizce genç kızlık ne zaman başlar, ne zaman biter?
Soruya dönecek olursak örneğin "Karda oynayan genç kızlar yoğun bir mutluluk içindeydi." cümlesindeki o hiç tanımadığınız genç kızların yaş aralığı sizce en az ve en fazla kaç olabilir?
Sizce genç kızlık ne zaman başlar, ne zaman biter?
Cevapla