merhaba Tokide yaşıyorum tam kapımızın önünde bir çiçek var
ama her sabah baktığımızda birileri kendilerine yetiştirmek için almış gibi dalları kopuk oluyordu.
bişrşey demedik alsınlar nolcak dedik ama bu sabah baktığımızda resmen birisi kin ve nefret ile yapmış gibi
çiçeklerimizin bütün dallarını kırıp bırakmış ve çiçeklerini yarım yamalak koparıp sarkık hallerde bırakmış hep
Ben çiçeğimin üstüne yazı ile uyarı bırakmak istiyorum Kanunda bunun bi cezası var mıdır ve kağıda ne yazabilirim?
ama her sabah baktığımızda birileri kendilerine yetiştirmek için almış gibi dalları kopuk oluyordu.
bişrşey demedik alsınlar nolcak dedik ama bu sabah baktığımızda resmen birisi kin ve nefret ile yapmış gibi
çiçeklerimizin bütün dallarını kırıp bırakmış ve çiçeklerini yarım yamalak koparıp sarkık hallerde bırakmış hep
Ben çiçeğimin üstüne yazı ile uyarı bırakmak istiyorum Kanunda bunun bi cezası var mıdır ve kağıda ne yazabilirim?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer