Erken evlendirildim, okutmadılar. Boşa yaşanmış hayat gibi hissediyorum. Nasıl mutlu olacağım?

Küçük yaşta evlendirildim. Üniye göndermediler. Ki lise bitene kadar bile çok laf oldu.
Annem sürekli yemek ve ev işi yaptırıyordu. Asıl bunları öğreneceksin diye. Sonra da evlendirdi. Şimdi çocuğum var ama hep içimde kaldı okumak
Kocama söylediğimde katiyen olmaz. Evli kadınsın artık sorumlulukların başka dedi
Böyle yazmak istedim
Erken evlendirildim, okutmadılar. Boşa yaşanmış hayat gibi hissediyorum. Nasıl mutlu olacağım?
Cevapla