Sanal arkadaş olduğum zamanlarını çok özleyen bir ben miyim?

Ne biliyim o zaman sanal arkadaşlık güzeldi, ama şu an yapmam zamanında eğlenceliydi. Özlüyorum o anıları. Deneyimleyenler siz de özlüyor musunuz 😒
Sanal arkadaş olduğum zamanlarını çok özleyen bir ben miyim?
Cevapla