Aile & Toplum Geceleri çok yalnız kalıyorum ne yapmalıyım? deryasorg- Takip Et Xper 6 Yaş: 27 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 07 Yapay Zekaya Sor Saçma sapan şeyler hariç Güncellemeler+1 yıl Kimse düzgün bi öneriyle gelmemiş :D Geceleri çok yalnız kalıyorum ne yapmalıyım? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 7 kişi beğendi
redork Takip Et Yoda Yaş: 34 , eic 91% +1 yıl Sürekli biriyle de sıkılırsın ortasını bulabilirsin 1 0 Yorumla
Sempatiiko Takip Et Yoda Yaş: 33 , eic 100% +1 yıl Yalnız kalmamaya çalış bundan sonra bizimde aklımızı bulandiracak sorular sormamış olursun 😄 0 0 Yorumla
FısFısOdaSpreyi Takip Et Master Yaş: 33 , eic 99% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 6,7b cevap paylaştı. Kafanı dağıtacak bir şeyler olabilir. Mesela kitap okumak benim yalnızlığımı alıyor 0 0 Yorumla
audinceewashere7 Takip Et Xper 7 Yaş: 30 , eic 100% +1 yıl Uyu yalnız kalmadığın gündüze kadar o halde. Geceyi neden meşgul ediyorsun boş yere. 0 0 Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Ben spor yapıyorum ve günden güne daha motivasyonlu oluyorum, gidip uzunca bir şeyler yazıyorum not ediyorum. Sonra komedi filmlerine göz atıyorum. 0 0 Yorumla
Berkan63 Takip Et Guru Yaş: 27 , eic 97% +1 yıl Sevgilim olmasına rağmen öyleyim bende 2 1 Yorumla Berkan63 +1 yıl Çünkü, herkesin bir derdi var be kardeşim 🙁 Yorumla
serimiyy Takip Et Master Yaş: 28 , eic 99% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı. Kitap okumayı denemelisin 2 0 Yorumla
UDixon Takip Et Master Yaş: 25 , eic 99% +1 yıl Eğer uslu bir çocuk olursan şirinleri görebilirsin 1 0 Yorumla
hot_chocolate Takip Et Master Yaş: 44 , eic 43% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 2,7b cevap paylaştı. Yalnızlık en çok geceleri zor 1 0 Yorumla
ZırhıPaslıKahraman Takip Et Guru Yaş: 32 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 698 cevap paylaştı. Netflix üyeliğin var mı 1 0 Yorumla
istnblyalnz02 Takip Et Xper 1 Yaş: 31 +1 yıl Spor yap bn oyle yapiyom sinav mekik duvara yumruk atma 0 0 Yorumla
CİLGİN181293 Takip Et Xper 3 Yaş: 32 +1 yıl Uzun zamandır konuşmadığınnarkadaşlarına SMS at sabah dönüş olursa yapacak aktivite çıkar 0 0 Yorumla
adamgibiadamgibiadam Takip Et Xper 4 Yaş: 35 +1 yıl ben de öyleyim inanın ki. keşke yalnızlığıma arkadaş birisi olsa. 0 0 Yorumla
gizemlikız2335 Takip Et Xper 6 Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl gidereyim yalnızlıgını ;) 3 1 Yorumla İzmirdenEmre +1 yıl Lezbiyen misin? Yorumla
the-genç Takip Et Xper 7 Yaş: 37 , eic 93% +1 yıl yatıp uyumak en iyisi 0 1 Yorumla the-genç +1 yıl Uykun kaçarsa yaz Yorumla
kartal9803 Takip Et Xper 7 Yaş: 27 , eic 53% +1 yıl Nasıl yani konuşmak istersen yazabilirsin 0 0 Yorumla
candeveci3434 Takip Et Guru Yaş: 29 , eic 95% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 850 cevap paylaştı. Film izle kitap oku ev işleri filan işte 0 0 Yorumla
MimariuS2 Takip Et Master Yaş: 37 , eic 56% +1 yıl fiziksel anlamda mı yoksa psikolojik bir durum mu 0 0 Yorumla
GaraGuru Takip Et Master Yaş: 36 , eic 96% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 2,7b cevap paylaştı. al benden de o kadar bazen iyi bazen kötü işte 0 0 Yorumla
Görüncekadamlar Takip Et Yoda Yaş: 35 , eic 43% +1 yıl Spor yapıyorum bir şeyler izliyorum 0 0 Yorumla
kezbanlarsoruyor Takip Et Xper 7 Yaş: 34 , eic 100% +1 yıl 31 çek yat başka ne yapacaksın ki 😂 0 0 Yorumla
Qanndmr3 Takip Et Xper 5 Yaş: 37 +1 yıl Panik atak mı korku mu 1 2 Yorumla Qanndmr3 +1 yıl Birinin sesi nefesi güç verir sana Yorumla Qanndmr3 +1 yıl Geliriz de netsse Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Ne seviyorsun 1 1 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Bu kadar veri verirsen bu olurYanına mı gelelim napalım😂 Yorumla
AyçaDeg Takip Et Xper 3 Yaş: 36 +1 yıl Mast 3 1 Yorumla İzmirdenEmre +1 yıl Sen yapıyor musun peki, her gece? Yorumla
myd1oez Takip Et Master Yaş: 34 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 15,3b cevap paylaştı. Spor yap 0 0 Yorumla
fatihılgın Takip Et Master Yaş: 34 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 8,7b cevap paylaştı. Sevgili yap. 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
52Cevap
Sürekli biriyle de sıkılırsın ortasını bulabilirsin
Yalnız kalmamaya çalış bundan sonra bizimde aklımızı bulandiracak sorular sormamış olursun 😄
Kafanı dağıtacak bir şeyler olabilir. Mesela kitap okumak benim yalnızlığımı alıyor
Uyu yalnız kalmadığın gündüze kadar o halde. Geceyi neden meşgul ediyorsun boş yere.
Ben spor yapıyorum ve günden güne daha motivasyonlu oluyorum, gidip uzunca bir şeyler yazıyorum not ediyorum. Sonra komedi filmlerine göz atıyorum.
Sevgilim olmasına rağmen öyleyim bende
Çünkü, herkesin bir derdi var be kardeşim 🙁
Kitap okumayı denemelisin
Film izleyebilirsiniz
Eğer uslu bir çocuk olursan şirinleri görebilirsin
Yalnızlık en çok geceleri zor
Netflix üyeliğin var mı
Spor yap bn oyle yapiyom sinav mekik duvara yumruk atma
Uzun zamandır konuşmadığınnarkadaşlarına SMS at sabah dönüş olursa yapacak aktivite çıkar
ben de öyleyim inanın ki. keşke yalnızlığıma arkadaş birisi olsa.
gidereyim yalnızlıgını ;)
Lezbiyen misin?
yatıp uyumak en iyisi
Uykun kaçarsa yaz
Nasıl yani konuşmak istersen yazabilirsin
Film izle kitap oku ev işleri filan işte
Gel beraber çay içelim
Muhabbet edebilirsin derya
fiziksel anlamda mı yoksa psikolojik bir durum mu
al benden de o kadar bazen iyi bazen kötü işte
Spor yapıyorum bir şeyler izliyorum
benimle saçma sapan şeyler yapmalısın :)
31 çek yat başka ne yapacaksın ki 😂
Şükret sadece geceleri yalnızsın😂
genelde bir çok kişi gecelerı yalnız kalıyor
Kitap oku müzik dinle film izle
Köpek al besle
bende geceleri yalnız hissediyorum
Benimle kal
abinle falan uğraş varsa
Mutlu olduğun anları düşün.
Panik atak mı korku mu
Birinin sesi nefesi güç verir sana
Geliriz de netsse
Arkadaş edin.
Arkadaş edin
Buradan güzel seviyeli bir arkadaş bul konuş.😊
Saçma sapan şeyler hariç derken kardesim
Nasıl
Ne seviyorsun
Bu kadar veri verirsen bu olur
Yanına mı gelelim napalım😂
Film izle
Yaz bana kafan dağılır
Yanina yatacak birini bul
Ailen yok mu
mast yap duşunu al yat
Mast
Sen yapıyor musun peki, her gece?
Arkadaş edin
Kitap oku
Yabancı dizi izle
Ayıcık al kendine
Spor yap
hepimiz öyleyiz
Sevgili yap.
Yaz bi erkeğe gelir
Koca
Ne olacak ki
Kitap oku
Se x ting