Ablam arkadaşları yüzünden çok farklı biri oldu?

Öncelikle selamlar:) Eskiden ablam aklı başında bir kadındı fakat aslında ablam gördüğümüzden çok farklı biriymiş. Yani bize tatlı ve akıllı biri gibi davranırmış fakat dışarıda hiç haberimiz olmadan içki içilen mekanlara, bize yalan söylerek başka arkadaşlara falan gitmiş. Bu arada ablam başörtülü birisi. Tabiki insan ne yapmak isterse yapar sorun bu değil zaten. Bunun baya canım bir sevgilisi varmış. İşte kızım sen kafanda kurmuşsun gibi tipler diyeyim ama baya pis bir herifmiş. Sonra bunlar ayrılmış. Daha sonra çocuk herşeyi bize anlattı. Biz öğrendikten sonra ablam iyice değişti. Mesela bir arkadaşı var adı Melis. Bu kızı tanıyorduk kendisi ilahiyat okuyan tatlı bir kızdı. Fakat çocuğunun diyişine göre ablamı bu hale o getirmiş. Ablam arkadaşı ile yaptıkları şeyleri, anlattıklarını onayladı bu arada. Daha sonra gerçekten tesadüf eseri Melis ile mesajlarını gördüm iğrenç bir sohbet. Artık öğrendiğimizden beri hiçbirimizi umursamıyor evdeki en ufak görevi yapmıyor sadece kendini umursuyor. Ablam arkadaşları yüzünden çok değişti fakat görüşme o arkadaşlarla da diyemiyoruz. Çünkü böyle dersek bize düşman olmasından, onu kaybetmekten korkuyoruz. Bu arkadaşını yıllardır tanıyor. Ne yapmamız gerek zerre bilmiyoruz. Annem ben yetersizmişim demek ki diyip duruyor. Annem de o kadar tatlı bir insan ki. Ama o da çok üzülüyor. Dostlar ne yapmamız lazım bir bilgisi olan?
Ablam arkadaşları yüzünden çok farklı biri oldu?
Cevapla