Neden insanlar genç gösteriyorum diye beni küçümsüyor?

Neden insanlar genç gösteriyorum diye beni küçümsüyor? Bir kurumda idareci olarak çalışıyorum. Bugünkü sınavda görevliydim, salon başkanıydım. Sınıflara geçişimizden sınavın bitişine kadar itinayla her şeyi eksiksiz yaptım. Gözetmen benden yaşça büyük. Ve benim sorumluluğumda olan şeylerin yanında onun yapacağı çok az şey vardı. Sınav bitti, neyin nereye koyacağı ayarlandı, sadece giriş belgesini koyduğumuz zarfa toplam belge sayısı yazılacaktı, adamın acele etmesi yüzünden orayı doldurmadım diye hatırlıyorum. Acele ettiği için poşeti yapıştırmayı yukarda yapabileceğimi söylemesi üzerine sinirlendim çıktım. Poşeti teslim ederken bina sorumlusu orda yapıştırdığımı görünce tepki gösterdi sınıfta yapılacaktı diye ve orada kendi kurumundan personel dahil başka kişiler vardı. Biz de idareciyiz ama idareci gibi muamele görmüyorum. Eksik olan şeyi bildirirken bile azarlar gibi konuştu. Küçük görünmek benim sorunum mu? İnsanlar neden bu kadar görüntüye göre insanları kategorize etmekte? Bu saygısızlığı kendilerinde nasıl hak görüyorlar?
Neden insanlar genç gösteriyorum diye beni küçümsüyor?
Cevapla