175 boyundayım ve atilgan olmaya çalışıyorum, bu normal mi?

175 boyla hiç utanmadan ego kasıyorum ya hahahah ya 175 boyla utanmadan kızlardan hoşlanabiliyorum. Ya 150 kızlarımız o kadar rahatsiz oluyor ki benim hoslanmamdan, onlardan hoşlanan herkesin 190 olması şart. Ben ne şerefsiz ne haysiyetsiz bir adamım tüh. Birde utanmadan ortamlarda espri yaomaya çalışıyorum 175 boyla. Birde 175 boyla otobüste insanlara yer vermiyorum. Birde nefes falan alıyorum. Oksijen tüketiyorum, solunum yapıyorum falan. Özür dilerim herkesten XD XD 🤓
175 boyundayım ve atilgan olmaya çalışıyorum, bu normal mi?
Cevapla