Kardeşimi çok dövüyodum şimdi vicdan azabı çekiyorum?

Arkadaşlar 13 14 yaşlarımdayken benden 2 yaş küçük kardeşimin en ufak bir hareketinde sinir krizi geçirip hunharca gavur gibi dövüyodum yüzü gözü kan içinde kalıyodu ağlıyodu bazen bayıldığıda oluyodu garibin zaten bir deri bir kemik çocuk zavallının teki gücüm bir tek ona yetiyordu şimdi yaşım 23 onu her gördüğümde o günler aklıma geliyor vicdan azabından ölüyom ağlıyorum çok zoruma gidiyo belkide çocuğun kaderiyle oynadım acaba dünyada bu şerefsizliği benden başka yapan var mı
Kardeşimi çok dövüyodum şimdi vicdan azabı çekiyorum?
Cevapla