Kuzenimin hareketlerinden rahatsız olduğumu, babama mı söylemem daha uygun olur yoksa amcama mı?

Aramızda 10 yaş var, yaklaşık 2 haftadır yakinlasmaya başladı. Sık çağırmaya başlamıştı ilk zamanlar, bende hep gidiyordum bi art niyet aramadim abim sayilir , beraber büyüdük. Fakat durduk yere belimden kavrayip kendine cekmeye basladi, aniden kucagina alip popomu elliyor, surtuyor kendine. Elinle popoma saplak atiyor. Elini omzuma atiyor, hatta bazen bilerek şeyini popoma deydirip yanlışlıkla oldu diyor. Kendisine rahatsız olduğumu yapmamasi gerektiğini soyledim defalarca fakat hala devam ediyor. Biz kuzeniz nolcak diyor, fakat bu resmen tacize giriyor. Gitmemeye başladım artik yanina fakat hergün bizim eve geliyor yine yakinlasmaya çalışıyor. Bu durumu babama mı söylemem daha uygun olur yoksa amcamamı?
Kuzenimin hareketlerinden rahatsız olduğumu, babama mı söylemem daha uygun olur yoksa amcama mı?
Cevapla