Biraz korkuyorum ama yenebilirmişim gibi geliyor. Ben önce dikkatlice izleyip kendimden emin olduğumda deneyip çabuk kavrayabilirim denedikçe. Ama bu durum arabada nasıl olur bilmiyorum. Ehliyet kurslarında hemen direksiyon dersleri oluyor mu? Zamanım nr kadsr çok olursa kendimi o kadsr çabuk geliştirebilirim (manuel ehliyet alacağım)
Güncellemeler
+1 yıl
volkswagen beetle 2.0 Diamond nasıl sizce çok hoşuma gitti sanki küçik araba daha dahat sürebilrcek gibiyim 😍
Araba kullanmak zor mu? Ne kadar sürede iyi bir şöför olunur? Ehliyet kursları hemen direksiyon dersine başlıyor mu?
Şunu bir feminist olarak yazıyorum araba sürmeyi denedim hatta tüm ailem arabayla ilgili Kadınlara bu konuda desteğimde tamdır Ama araba kullanmak bence erkek işi ya Çok kaba ve zor bir şey o sebeple bilsem bile sürmem sanırım
Hayır ilk denemem de bile hatasız sürdüm Ama koca bir demir yığını onu kontrol altına almaya çalışmak hata karşısında başkasına zarar vermek bana göre değil
İşte bende bu yüzden çok Korkuyordum birine zarar verme korkusuydu ama zaten direk trafiğe çıkarmıyorlar boş alanlarda yavaş yavaş öğrenirim umarım aşırı derecede heveslendim ama bir o kadsr da korkuyorum.
Ben kendimden örnek vereyim. İlk direksiyona ehliyet derslerinde geçmiştim, ehliyetimi kazandığımda araba sürmeye başladım ve 2 ay zorlandım 2 ayın sonunda daha iyi öğrenmeye başladım.
O zaman sende mi herşeyi sıfırdan öğrendin? Annem arabadan korkar hiç almadı parası olsa bile şu an alacak ama benim ehlşyet almam lazım. Kısacs arabayla yakından uzaktan alakam yok ama videolar izledim anladım sayılır uyguladıkça öğrenebilirim gibi ama ya kontrol edemezsem diyr korkuyorum
Hakikaten çok geç çok kalmışım ya 😭 21 yaşında olduğumu sz önce fark ettim 😅 peki diyelim ki ben o an heyecan yaptım fren yerine gaza bastım hoca el frenini çekince araba duracak mı kendimden o performansı bekliyorum da 😅 her duruma hazırlıklı olmam gerek
Evet doğru ben nedense her işe stresle giriyorum ama sonra bir anda özgğvenle çabucak öğreniyorum umarım buda öyle olur ömrümü boşa geçirmem en azından
Yok o konuda sıkıntı yok ama ben kontrolsüz olmaktan korkuyorum hata yapmak korkutuyor o yüzden her işi önce iyice izlerim. Korkum var evet ama korkularımı yenebilecrk kapasiteye de sahibim. Çok heveslendim araba için de para biriktiriyorum
Hayır elbetteki pratik yaparak kendimi geliştireceğim ama öncesinde gözlemleyip iyice anladığımdan emin olmak istiyorum hata yapmak istemiyorum kısacası. Yoksa tabiki izleyip bir anda mükemmel şekilde öğrenecek halim yok önce gözlemler anlarım sonts uygulayarak alışırım
Araba kullanmak özgüven işi ve bu pratik yaptıkça gelişir. Çok trafikli yerlere ilk baslarda girme daha çok direksiyon hakimiyetini öğren direksiyona oturduğunda şunu düşün bu arabanın hâkimi benim patron benim de 😀
Ahahah 😂 Tamamdır 👍 biraz video falan izledim de anladım gibi uygularsam pekişir gibi. Kurslards hemen direksiyon dersi veriyorlar mı yoksa belli bir vakit mi oluyor
Neden ya durumum o kadar vahim mi duruyor 😅 Ya ben her işe böyle başlıyorum stresle ama sonra en iyi şekilde yapıyorum bundada öyle olursa sıkıntı yok ama olmazsa bol bol pratik yapmaya ihtiyacım olacaktır haklısınız
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Araba kullanmak zor mu? Ne kadar sürede iyi bir şöför olunur? Ehliyet kursları hemen direksiyon dersine başlıyor mu?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Şunu bir feminist olarak yazıyorum araba sürmeyi denedim hatta tüm ailem arabayla ilgili
Kadınlara bu konuda desteğimde tamdır
Ama araba kullanmak bence erkek işi ya
Çok kaba ve zor bir şey o sebeple bilsem bile sürmem sanırım
Bende öyle diyordum ams korkumu yenebilirim sanırım. Yapacağım işi ciddiyetle yapmayı seviyorum. Tek sıkıntı kontrol edememe korkum
Her insanda farklıdır kimi erkek korkak kimi kadın. Yads yapamaz bu bir eksiklik değil bencede trafik canavarı olmaktan iyidir
Hayır ilk denemem de bile hatasız sürdüm
Ama koca bir demir yığını onu kontrol altına almaya çalışmak hata karşısında başkasına zarar vermek bana göre değil
İşte bende bu yüzden çok Korkuyordum birine zarar verme korkusuydu ama zaten direk trafiğe çıkarmıyorlar boş alanlarda yavaş yavaş öğrenirim umarım aşırı derecede heveslendim ama bir o kadsr da korkuyorum.
Başarılar dilerim güzelim
Saol umarım yapabilirim o zaman beni kimse eve sokamaz istediğim arabayı ds alırsam 😂🙏❤️
Ben kendimden örnek vereyim. İlk direksiyona ehliyet derslerinde geçmiştim, ehliyetimi kazandığımda araba sürmeye başladım ve 2 ay zorlandım 2 ayın sonunda daha iyi öğrenmeye başladım.
O zaman sende mi herşeyi sıfırdan öğrendin? Annem arabadan korkar hiç almadı parası olsa bile şu an alacak ama benim ehlşyet almam lazım. Kısacs arabayla yakından uzaktan alakam yok ama videolar izledim anladım sayılır uyguladıkça öğrenebilirim gibi ama ya kontrol edemezsem diyr korkuyorum
Öncesinde bir kez bile direksiyonu döndürmüşlüğüm yoktu. İçinde istek varsa her türlü öğrenirsin.
Kaç yaşında aldın peki
19 yaşımda aldım.
Hakikaten çok geç çok kalmışım ya 😭 21 yaşında olduğumu sz önce fark ettim 😅 peki diyelim ki ben o an heyecan yaptım fren yerine gaza bastım hoca el frenini çekince araba duracak mı kendimden o performansı bekliyorum da 😅 her duruma hazırlıklı olmam gerek
Birilerine zarar vermek korkutucu
:D Hocalar o yüzden vardır sen bunları düşünme.
Evet doğru ben nedense her işe stresle giriyorum ama sonra bir anda özgğvenle çabucak öğreniyorum umarım buda öyle olur ömrümü boşa geçirmem en azından
Boşuna stres yapma o anın heyecanını yaşa boş ver.
Kurallara uydugun sürece senden iyi şoför yoktur
Yok o konuda sıkıntı yok ama ben kontrolsüz olmaktan korkuyorum hata yapmak korkutuyor o yüzden her işi önce iyice izlerim. Korkum var evet ama korkularımı yenebilecrk kapasiteye de sahibim. Çok heveslendim araba için de para biriktiriyorum
Araba kullanmak izlemeye gelişmez işin özü bol bol pratik yapmak
Hayır elbetteki pratik yaparak kendimi geliştireceğim ama öncesinde gözlemleyip iyice anladığımdan emin olmak istiyorum hata yapmak istemiyorum kısacası. Yoksa tabiki izleyip bir anda mükemmel şekilde öğrenecek halim yok önce gözlemler anlarım sonts uygulayarak alışırım
Araba kullanmak özgüven işi ve bu pratik yaptıkça gelişir. Çok trafikli yerlere ilk baslarda girme daha çok direksiyon hakimiyetini öğren direksiyona oturduğunda şunu düşün bu arabanın hâkimi benim patron benim de 😀
Ahahah 😂 Tamamdır 👍 biraz video falan izledim de anladım gibi uygularsam pekişir gibi. Kurslards hemen direksiyon dersi veriyorlar mı yoksa belli bir vakit mi oluyor
Hemen verirler eğitimi ama sen ekstra ders de al
Neden ya durumum o kadar vahim mi duruyor 😅 Ya ben her işe böyle başlıyorum stresle ama sonra en iyi şekilde yapıyorum bundada öyle olursa sıkıntı yok ama olmazsa bol bol pratik yapmaya ihtiyacım olacaktır haklısınız
Vahimlil değil kurslar yetersiz malesef. Oyle ehliyet aldım hemen trafiğe çıkcam olmuyor
Yok zaten ben kendimden emin olmadsn asla çkmam trafiğe