Oturup aglamaktansa ayaga kalkip dusman kudurtmak daha iyi degil mi dertlerinizi dökun be yaaa?

Ben acımı düsmanlarima göstermem bir laf eden olursa da o lafi yediririm deyimi yerindeyse kimseye garezim yok ama hic bir sey yapmamama ragmen dusmanlik edenlere de acimiyorum siz de acimayin
Oturup aglamaktansa ayaga kalkip dusman kudurtmak daha iyi degil mi dertlerinizi dökun be yaaa?
Cevapla