Artık bir erkek bana laf atınca /asılınca gülüyorum?

Yani tabiki yüzüne bakıp gülmüyorum
Hiçbir şey demeden geçiyorum, sonra kendi kendime gülüyorum
Çünkü aşırı saçmalıyorlar
Mesela bugün biri "nerede büyüttün kız bunları" dedi gögüslerim için
Komik değil mi

Nasıl tepki vermeliyiz bunlara ya
Artık bir erkek bana laf atınca /asılınca gülüyorum?
Cevapla