Çok sıkıldım fakat haksız mıyım?

3 yıllık evliyim yasım 27, esimin ailesiyle neredeyse her gün beraberim. Burası ayrı bir facia tabi fakat asıl mesele baska. Hepsi iyi insanlar ama konusulan konular artık beni cok bunaltmaya basladı. Sürekli akrabalardan aileden baska konu yokmus gibi. Akrabalar sağolsun 3 kişiden en az 1 i sorunlu. E hal böyle olunca konu bitmiyor ama ben sürekli aynı konulardan sıkıldım... Tatile gitsek aynı konular, bir yere gitsek aynı konular. Hadi bunu da geçtim, tatile gidiyoruz 4 kişiyiz, diğer cocukları baska sehirde... Neredeyse sadece esimle muhatap oluyor kayınvalide. Mesela birsey söyleyecek ya oğluna söylüyor. Mesela " serdar, işte bak surası söyleymiş burası böyleymiş, su söyle olmus bu böyle olmus" gibi. Bende doğal olarak kulaklığımı takıyorum muhatap olmak istemiyorum cünkü konustukları konular hep aynı ve bana bi daral geldi artık... Daraldığım için de bunu saklayabilen birisi değilim, direkt yansıtırım. Ama sorulsa bile açık açık söylemem... Bu durumda ne yapıcam ben bilmiyorum, esim istediği kadar o sorunlar üzerinde durabilir ama ben dinlemek zorunda değilim. Ben gitmek istemediğimi söylesem de esim illa gelmemi istiyo. Üstelik sadece oğluyla muhatap olacaksa onunla gitsinler gezmelere açıkçası ben meraklı değilim. Sırf esim icin gidiyorum. Esime söylesem sen beni kıskanıyo musun der. Oysaki alakası yok arkadaslar, bunun kıskançlıkla ne ilgisi var söyler misiniz? Bazen sinirleniyorum durup dururken, parlıyorum, moralim bozuluyor cünkü daraldım. Ama esim bilmiyor tabi konusmadım onunla. Konussam da neye fayda edecek ki cok umursayacagını sanmam. Ama benim acil bir cozum bulmam lazım
Güncellemeler
+1 yıl
Terapiste gitmeyi düsünüyorum en azından bunu denemeliyim
Güncellemeler
+1 yıl
Kendi ailemin evine dönmek istemiyorum orası daha sıkıntı, babam zor bir insan, annem de yasaya yasaya ona benzemiş ikisi zor ömrüm o evde kavgayla geçti psikolojim iyice bozuktu yine ordan iyi cıktım. Belki de bu yüzden sıkıntı cekiyorum
Çok sıkıldım fakat haksız mıyım?
Cevapla