Arkadaşlar evde haksızlığa uğruyor musunuz?

Merhaba Arkadaşlar.33 yaşındayım. Benden küçük kız kardeşim var 26 yaşında. Bulduğu erkek arkadaşı tam bir maço ukala bir tip. Bir gün Annemi erkek arkadaşının dükkanına götürmüş. Orda Annemden tarafa değil erkek arkadaşı ve Annesi tarafına olmuş. Yani Anneme kumpas kurmuşlar. Annem günlerce kahroldu çok ağladı. Babam kardeşime hiç sert yüzünü gösteremiyor. Bir gece kardeşim tamamen azdı. Anneme sen kimsin sen nesin? diye bağırdı. Sonra Annemle birbirlerine vurmaya başladılar. Babamla biz araya girdik. Babama da yumruklarını savurdu kardeşim. Benim pantalonumu Babamın yüzüne vurdu. Sonra bana da dahil Allah üçünüzünde belasını versin dedi. Bozacının şahidi şıracı diyor bana. Sonra o gece evden kaçıp gitti. Annemle Babam getirdiler. Annemle biz konuşmuyoruz fakat Babam kardeşimle konuşuyor. En çok beni ne sinirlendiriyor arkadaşlar biliyor musunuz? Kendi hayatımı kuramadığım için üzülüyorum. Babam sürekli evde kendi boğazını düşünür. Bana kalkınca sabah bunu yap şunu yap. Kiraz toplamaya gidelim. Fakat iş kardeşime gelince onun karşısında eğilip bükülüyor. Çok üzülüyorum arkadaşlar.
Arkadaşlar evde haksızlığa uğruyor musunuz?
Cevapla