Eğer evlenirsem, erkek olan çocuğumu, kız çocuğuma 'köle' edeceğim, var mı benim gibi düşünen?

Evlenmeye karşıyım, olur da kalbim birini severse, erkek olan çocuğumu kızıma 'köle' edeceğim, prenses gibi yetiştireceğim, var mı benim gibi düşünen?
Yetti artık kadınların 'köle' olduğu, 'insan' yerine konmaması.

Not: feminist değilim, feminizm eşitliği savunur, ben kadınları üstün görüyorum.
Eğer evlenirsem, erkek olan çocuğumu, kız çocuğuma 'köle' edeceğim, var mı benim gibi düşünen?
Cevapla