Direksiyon sınavı 2. Kez kaldım napmam lazım?

Yine sonda paralel parkta arka dubalara çarptım normalde hiç çarpmam herkesten kendimden utanıyorum ya hocalardan kurstan da bildiğim halde 2. Kez kalmak ne ya araba vardı tam düz ve yakın yanaşamadım çizgiye gitmedi biraz ileri gidip arkaya geldim ön teker girsin diye biraz fazla geldim çarptı abi rezillik ya araba traktör motosiklet sürüyorum araba Ford fiesta kaput içerden görünmüyo koltuğu ileri alsam da sağ ve arkamı nasıl kestircem dubalara sıfır yanaşmak için bi de arkaya çarpmamak için napmalıyım öğrenciyim de delircem para toplamaya çalışıyorum işim de yok zaten boşu boşuna paralar gidiyor arkadaşlar çok zoruma gidiyor napmalıyım apt*l mıyım sizce yeter ya hayatımda düzgün giden bişey olmaz mı
Güncellemeler
+1 yıl
Hala moralim bozuk yardım eder misiniz sağ ön tekerin girdiğini ön dubalarla anlicaz demi arkaya gelince ne kadar kaldığını nasıl kestircez yan aynalardan mı iç aynadan mı daha iyi belli olur ikisinde de arka dubalara çarptım sorunum o ya off rezillik
Direksiyon sınavı 2. Kez kaldım napmam lazım?
Cevapla