Sokaklarda dolaşıp kağıt toplayan kişiler hakkında ne düşünüyorsunuz?

Açıkçası, ben iyi şeyler düşünmüyorum. Tamam, ekmek parası kazanıyor olabilirler ama işlerini düzgün yapmıyorlar. Eğer bu iş onların işi ise, daha önemseyerek yapmalıdırlar.

Birisinin ağzını bağlayarak kapısının önüne koyduğu çöp poşetini, delik deşik ediyorlar, sonra da her tarafa saçıp öylece bırakıyorlar. Çevre kirliliğine neden oluyorlar, çöpçülerin işini daha da zorlaştırıyorlar.

Herkesin yaptığı işe saygım var, ancak yapılan iş başkalarının işini zorlaştırıyorsa buna pek saygı duyduğum söylenemez.
Sokaklarda dolaşıp kağıt toplayan kişiler hakkında ne düşünüyorsunuz?
Sokaklarda dolaşıp kağıt toplayan kişiler hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla