Evlenmekten ve ebeveyn olma sorumluluğunu almaktan korkuyorum, siz de bunu yaşıyor musunuz?

Evlenmekten ve ebeveyn olmaktan çekiniyorum. Henüz 24 yaşındayım, resmen annemin evlendiği yaştayım. Fakat yıllar geçtikçe ve büyüdükçe endişelerim artmaya başladı. Her ne kadar olgunlaşsam da ve yaşıtlarıma göre olgun düşünebilsem de yine bazen kendimi hala küçük bir kız çocuğu gibi hissediyorum. Aslında evlilik ve çocuk sahibi olma fikri bana sevimli geliyor, o beceriye sahibim fakat diğer yanım da böyle bir sorumluluğu almak ne derece doğru diyor. Henüz bir durum olmasa da illa ki olacak ve bu beni düşündürüyor. Evliliği yine bir noktada düşünebiliyorum. Maddi manevi bir birlik olmak güzel olabilir. Yalnızlıktan kurtulmak için güzel fakat bir insanla ömür boyu yaşayabilir miyim diye de düşünüyorum. Ebeveyn olmak ise çok başka bir mevzu. Çocuklara aşığım fakat çocuk ciddi bir sorumluluk. Bekarlık aslında gerçekten sultanlıkmış arkadaşlar ya. Tabi bunun yaşlılığı da var. Bilmiyorum. Benim gibi korkuları olanlar var mı aranızda?
Evlenmekten ve ebeveyn olma sorumluluğunu almaktan korkuyorum, siz de bunu yaşıyor musunuz?
Cevapla