İlişkide hiç kavga etmemek çokmu uyumdan kaynaklanır?

6 sevgilim oldu bırakın kavgayı tartışma bile olmadı çünkü ben empatisi yüksek herşeyi anlayışla karşılayabilen biriyim 2 yıllık ilişkimde 1 kez tartışmamıştık 😂 ama sonuç olarak buna rağmen 3 yıldır sapım ve aşk konusunda yüzüm gülmedi herneyse uyumlu olmak önemlimidir eğlenceli neşe dolu pozitif biri istermiydiniz
İlişkide hiç kavga etmemek çokmu uyumdan kaynaklanır?
Cevapla