Eşi̇mi̇n abi̇si̇ 4 aydır bi̇zde, nasıl gönderebi̇li̇ri̇m?

Merhaba arkadaşlar eşimin abisi bizde 4 aydır onu istemiyorum nasıl gönderebilirim 25 yaşında kendisi benimle aynı yaşta ama hiç bı şekilde anlaşamıyoruz kendiseyle çok farklı insan bide çok kötü kokuyor evimide kokuttu üniversite son sınıfta parası da var bedava yiyip iciyo bütün gün mutfaktan çıkmıyor ne kadar surat yapsam da yok yerleşti eve nasıl kurtulabilirim
Güncellemeler
+1 yıl
BUGUN ÜZERİME YURUDU DOVCEKTİ BENİ BİDE DEDİ Kİ BU BENİM KARDEŞİM EVİ SEN GİT BU EVDEN
Eşi̇mi̇n abi̇si̇ 4 aydır bi̇zde, nasıl gönderebi̇li̇ri̇m?
Cevapla