
Günüm güzel gidiyor. Önce mangal, sonra közde kahve derken pazar gününü miss gibi geçiriyorum.🤩
Peki sizin gününüz nasıl geçiyor?

Közde çay ve kahve çok güzel olur 😊 afiyet olsun yarasın şifa olsun.
Arkaşlar gruptan yazıyor onları okuyorum tvye bakıyorum burada takılıyorum yarın malum iş var dinleniyorum.
Teşekkür ederim canım benim.
Ohh dinlen bol bol.😊
Rica ederim 😘
Benim için gergin ve agresif bir gündü çünkü sevmediğim insanları maalesef görmek zorunda kaldım sinirlerim zıpladı şimdi kendime gelebilmek için sakince kitap okuyorum
Bir yandan Hollanda - Ukrayna maçını izliyorum, bir yandan da NBA playoff maçına bakıyorum Millwauke - Brooklyn Nets mücadelesi var.
İkisini aynı anda mı izliyorsun?😄
Sjsjsj maşallah yaa
Rica ederim
Dün evde geçti bugün alışveriş yaptım biraz.
Cevap
18Cevap
Aleyküm selam. Afiyet olsun canım közde kahve en sevdiğim.😍 Benim günümde rahatsız olduğum için yatmakla geçiyor.
Teşekkür ederim canım.
Geçmiş olsun🌼
Hollanda-Ukrayna maçı izliyorum.
Iyi seyirler 😄
Mesaiyi bitirdim, keyif kahvesi yapıyorum. Birazdan da ders notları çıkaracağım. :)
Afiyet olsun canım
Sağol tatlım
Biranda tersine döndü herşey çok iyi giderken kötü gitti olsun iyisinede kötüsünede razıyım
İnşallah iyi olur.
Hava güzel, uzun zamandan sonra bisiklet turuna çıktım, günüm boş geçemediği için mutluyum🌿🤗
Artık sık sık sürmeye düşünüyorum.
Halsiz her tarafım ağrıyor
Geçmiş olsun 🌸
Sıkıcı, taşınma ve yerleşme telaşesinin ardından dinlenme sürecindeyim.
Afiyet olsun, sıkılıyordum akasya durağını actım neşem yerine geldi.

boyle.
Finallere çalışıyorum
Kolay gelsin kuzum
Açık ve net pohh gimi💩😂
Güzel normal geçiyo her zaman ki gibi
Yatarak geçti her zaman ki gibi
Pazar Gecem Çok İyi Geçiyo
Birazdan alkol içmeye başlayacağım.
Harry poter serisi izleyerek eşimle.
Nasip olur mu bilmem 😄
Nobette gecıyor
Kolay gelsin
Temizlik felan yorgunluk çöktü
Berbat nöbetçiyim😁
Kolay gelsin
Çok müthiş
Evde
On numara geçiyor.
Tartışmalı 😂
Hoş geçiyor
Sıradan.
Çok iyi geçiyor eşimle beraber kafa dinliyoruz :)
Günün pazar olduğundan bile haberim yoktu ödçsşdc
Normal
Sıkıcı
vasat
Yorucu ve sıkıcı
İyi geçiyor.
Şukulamakla
p*rno ve 31 ile geçiyor
Berbat
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?