Kiminle görüşsem , arkadaşım, benden hoşlanan kişi, kuzenim, vs ben SORMADIGIM halde, saçlarının ucu kırılmış kötü duruyor , kilo vermişsin ya da almışsın, ya da saçlarının rengi olmamış , dibin çıkmış , ben senden daha uzunum , boyun kısa kötü duruyor gibi söylemlerde bulunuyor? Ben onlara olumsuz telkinlerle yaklaşmıyorum. Üstelik bakımlı biriyimdir. Kendime yakışanıda iyi bilirim yakışmayanıda.
Sormuyorumda bu nasıl falan diye. Durduk yere rencide edici veya olumsuz söylüyorlar. Sıkıldım artık bundan , neden böyle yapar insanlar?
Sormuyorumda bu nasıl falan diye. Durduk yere rencide edici veya olumsuz söylüyorlar. Sıkıldım artık bundan , neden böyle yapar insanlar?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Yemin ederim bu ben. Aynı seylere maruz kaliyorum ve ben kendimi güzel buluyorum kesin sesinizi diyip bir daha hicbiriyle muhattap olmak istemiyorum. Aslinda artik baglarimi da kopardim cogu kisiyle ama anneyle, onun görüştüğü akrabalarla tam kopmuyo iste bi yerden maruz kaliyorum yine
Aynen tam olarak bu. Bakıldıgında aşırı kusur gözüktüğünü sanmıyorum. Saçımda milimlik dip gelmiş oda dikkati çekmiyor bile kendi rengime yakın bir renkti hemen arkadaşım farketti belirtti. Sıkıldım artık bende ya hele bir tanesi var durduk yere boyun kısa kötü duruyorsun dedi şok oldum bebeklik arkadaşımdı
Eleştiriler hemen demoralize ediyor seni, yapıcı fikirler için teşekkür et, bazı olumsuz geri bildirimlere dikkat et bazılarına da senin görüşün de geç.
Kotu niyetli insanlara denk geliyorsun
Belki ama tanıyorumda kötü değiller. Bana neden bu kadar olumsuz yaklaştıklarını anlamıyorum. Ben tam tersini yapıyorum mutlu olmalarını sağlıyorum
Bende senin gibi insanlari motive etmeyi severim ama herkes boyle degil karsisindakini gömüp kendini yuksek goren egolu tipler
Bende aynı. Artık sıkıldım özgüvenimi zedeliyor bu durum
Ya o insanlarla iletisimini azaltacaksin ya da sende onlara ayni seyi yapacaksinki sana oyle davranmaya cesaret edemeyecekler
Ben yapamıyorum. Üzüleceklerini biliyorum çünkü. Ben onlarda kusur görmüyorum mu sanıyorsun tabiki var, her insanda vardır. Ama belirtme ihtiyacı hissetmiyorum. Ama devamlı bu durum olunca artık sıkılmaya başladım. bir değil iki değil yıllardır. Boyum 160 evet uzun değil ama ben bundan rahatsız değilim nedense etrafımdaki insanlar rahatsız. Saçlarıma balya attırdım neden yaptın doğal daha iyi böyle olmamış deniliyor ama bene mutluyum böyle. Yani yorucu bir şey
Kiskanc ve fesat insanlar. Aslinda sana icten ice hayranlar ama kibirlerinden cok kotu olmus diyip senin guzel olmani cekemiyorlar. Mesafe i koymalisin o insanlara
Bilmem belki ama amcamın kızı var gerçekten iyi biri o bile öyle yapıyor artık şaşırdım bende napsam bilemedim
Takma kafana lütfen bunları
Kötü insanlar hep kusurları görürler
Belkide. Yoruldum artık gerçekten. Modumu hemen düşürüyorlar. Takmamakla olcak şey değil bu. 3 saatlik görüşmede bir sürü negatif yorum alıyorum.
Öyle insanları etrafından uzaklaştır seni kıskanıyorlar belki de
Bilmiyorum yani kıskanıyorlar diye yaftalamakta istemiyorum ama yaptıklarından sıkıldım.
Uzak dur bacım boşver kendi kendine yetersin
Kıskanıyorlar
Aralarından biri var. Amca kızı. Kuzenim. Benden 4 yaş büyük ve bebekliğimden beridir birlikteyiz birlikte büyüdük desem yeridir. Temiz kalplidir. O bile böyle davranıyor kıskanacagını sanmam
Ne biliyim o zaman cidden tipsizin
Öyle olsam bile söylenmezki :(