Evet arkadaşlar ne düşünüyorsunuz bu konu hakkında kizlar iyice yoldan çıkmış hic aileleri birsey demiyor herhalde
AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Yakında başımıza çok büyük belalar gelecek vallahi billahi
İçinde bulunduğumuz Korona zamanını özleyeceğiz.
Kıtlık, deprem, savaş hepsi ardarda gelecek.
Allah sabretti şu zaman kadar
İlahi gazap üzerimizde daha büyüğü kapıda
İstanbul cehenneme dönecek
Olduğunda yorumumu hatırlayın
Vallahi haklisin
İşte güzellikle ön plana çıkamıycaklarını anladılar, bi yerlerini açıp göstererek ön plana çıkmaya çalışıyolar
Kısacası teşhircilik
Aynen igrenc cidden ne desek boş yakında biz erkekler normal giyiniyoruz kizlar soyunuyor
Benim kuzen de ustu acik dar seyler giyiniyor süsleniyor baya. Babasi da birsey demiyor valla sinir oluyorum tam rspu ama bu devirde böyleleri kazaniyor
Valla kıyamet alameti
Aynen öyle beğenilmek icin kendini teşhir ediyorlar karşılıklı zevkleri için yapamayacakları sey yok. Allah sonumuzu hayretsin
Vallahi ya ben tişört pantolon giyiyorum çoğu erkek gibi biz böyle giyiniyoruz kizlar soyunuyor
Eskiden bir metre kare kumaştan bir kıyafet yapılırken şimdi beş tane yapılıyor. Hep giyim sektörünün tuzakları bunlar
Dostum özgür bir ülkeyiz istediklerini giyerler bana sorarsan reşit ise ailesi bile karışmamalı. Eğer ben istediğim gibi dışarı çıkıyorsam bir kız da çıkabilir sıkıntı yok.
Bu teshirclik ki ben gorsumu soyledim ozgur ulke isek bende özgürce fikrimi beyan ettim
Tamam senin konuşma hakkına saldırmadım ben zaten. Fikrine saygım var.
Ben evde bile atlet şortla gezmiyorum ama dışarıdaki kızlar giyebiliyor bana ilginç geliyor ama herkezin kendi kararı yani diyecek bir sey yok onlara
Sacmalik codden
Peki bundan sanane ahlak bekçisi misiniz hayırdır
Ahlak bekçiligi ile ne alakası var giren erkekler bacım olarak goruyor yazık günah değil mi
Hem biz erkekler normal gidiyiniyoruz sizde özel giyinjn
Öncelikle kimsenin giyimine kuşamına karışıp yargılamak kimsenin haddine değil, bunu bir öğrenin. Ve ayrıca bir başkasının da hayatına karışmamayı, bakmamayı seve seve öğreneceksiniz. İsteyen istediğini giyer ve bu hiç birinizi zerre alakadar etmez
Bu benim görüşüm kimseye karsitigim yok zaten sadece fikrimi belirttim,
Boyle giyinip dapdaracik giyinmesini mantığı ne olabilir arkadas sizi gören erkekler bacım diyor içinden emin olun yuzde 95 ben üzülüyorum yani ,
Kızım olsa çok üzülürdüm
Amacın gösteriş olduğunu nerden çıkartıyorsun? Farkındaysan "Özgür" bir ülkedeyiz, canı öyle giyinmek istemiş, giymiş. Sizin gibi kötü zihniyetlilere gel de anlat işte. Ama sen kalkıp da hiçbir insanı, bak "Kadın" demiyorum "Insanı" giyimine, kuşamına bakarak yargılayıp iğrenç cümleler kuramazsın, bu senin haddine değil. İleride kızın olursa onun hayatıyla ilgilenmekle meşgul ol, başkalarını değil.
Ve ayrıca biz erkekler normal giyiniyoruz diyorsun da, kalk sende şort etek giy o zaman tutan mı var? Başkasının giyiminden yola çıkarak namusuna, yok orası burası belli diyerek laf atamazsınız. Adam olun kendinize gelin ve edebinizi bilin.
Isin gücün sov yapmak ben kimseye karışmıyorum firkimi belirttim ben iyi niyetli olduğum için yazıyorum bunları istesem kizlar açık giyinin diyip abaza gibi bakmasını da bilirim , ama ben erkekleri bildiğim için kizlari uyarıyorum çoğu erkek kotu niyet besliyor öyle giyinen kizlara karşı, o kizi giren erkek offf bunu ne yaparım beee falan gibi düşünüyor çevremden biliyorum o kizlara bakıp kotu laflar ediyorlar yoksa bakmasını bende bilirim ben hiçbir kizin bunu yaşamasını istemem benim de ablam var sonuçta, ama yine bir kadın giyinmek isterse giyinsin kendisi bilir ben görüşümü paylaştım
Niye doğruları söyleyince işin gücün şov yapmak olarak yorumluyorsun. Uyarı yapacaksan insan gibi yaparsın, burada kalkıp da YOLDAN ÇIKTI/ÇIKIYOR diyemezsin, kendinle çelişiyorsun ve asıl şov olan budur. Fikrini belirteceksen insan gibi dile getirmesini de bileceksin o zaman.
Insan gibi belirttim zaten o yoldan çıkıyor ne demek yanlış yola gidiyor yani yanlış yapıyor anlamında söyledim sanki bacım kaltak falan mi dedim
Yoldan çıkıyor iyi bir şey demek mi? Yanlış yapıyor diye kur cümleni o zaman saçma salak konuşuyorsun geçip. Edebinizi bileceksiniz. Hiç bir kadının giyiniş tarzına, namusuna laf etmeyeceksiniz. Sapık zihniyetliler sizi.
Önce sen saygılı olmayı öğren sağdan soldan duyduklarinla bakma , bana burda sapık diyorsun ben birkez olsun açık giyinen bir kadına bakmadım ve burda açık giyinen kadına da bacım dedim , asil sapık olanlar sizin öyle giyinmenizi onaylayan erkeklerdir cunku islerine geliyor sizin öyle giyinmeniz bol bol bakıyorlar iste...
Tanımadığın etmediğin bir insana sapık demek iste asıl saygısızlık budur
Sağdan soldan duydukların derken? şu an böylesi iğrenç yorumu yapan sen, sana cevap veren benim sen neyi nerden nasıl çevireceğini iyice şaşırmışsın belli verecek cevap bulamayınca. Saygısızlığın dibine vurdun, gelmiş bana saygısız diyorsun. Sen kalkıp da tanımadığın etmediğin kadınlar hakkında Yoldan çıktı diye cümle kurabiliyorsan bende sana hayli hayli sapık damgasını yapıştırırım. şu an kendini zerre savunamazsın çünkü sen daha kötüsünü yaptın. Bak salağa anlatır gibi anlatıyorum, lütfen anla. Kimsenin kılık kıyafetine karışmak senin haddine değil sen önce bunu öğren. Sapık böyle giyinmemize izin veren değil-dir, aksine sizin gibiler, sizin zihniyetinizde olanlardır.
Spylediklerimin hangisi igrenc ya kafan güzel mi senin burda saygılı bir şekilde yazıyorum birtek o yoldan çıkmış şeyine takmışsın kafayı onun haricinde saygısız bir ifade kullandım mi?(Ki o da saygısızca bir ifade değilde neyse)
Kardes ben mala anlatir gibi söylüyorum bu benim fikrim ben bunu yanlış buluyorum zaten kimsenin kıyafetine karışmıyorum sen özgür bir şekilde gezmek istiyorsun bende özgürce fikrimi belirtiyorum bu kadar basit sovu kes
Kafası güzel olan sensin saygılı dediği laflara bak komik şey seni. Kimsenin giydiğine karışacak hadde sahip değilsin bunu o beynine sok. Sana daha laf anlatmakla uğraşmayacağım çünkü nato mermer nato kafa sen.
Son olarak zihniyetiniz batsın.
Sizin zihniyetiniz batsin ne diyeyim ki ben hoşuna gidiyorsa erkeklerin bakmasi devam et
Ya kes hâlâ boş konuşuyor algılaman da yok belli uzatma
Anasini ağlattınız zaten ortalığın bu bir proje insanlari alistiriyolar normallestirerek 2060'ta falan artık kadinlad komple çıplak giyinir özgürüz biz derler iyice mahvettiler dünyayı
Aynen kardeş aynen
Allah akil fikir versin hadi iyi akşamlar
Sana da
ben bile bakıyorum erkekler ne yapsın ama yine de trene bakar gibi bakmayın
Bakmak degilki bu yani teshirclik resmen biz normal bir şekilde giyinirken kadınların böyle giyinmesi cok sacma...
Zatne kızım olsun istemiyorum vallahi Allah korusun bunlar gibi olur
bence bu bizi alakadar etmez
Fikrimi belirttim dostum
bende düşüncemi belirttim
işimize gelir aga 😁✔👍
Isine mi gelir ahhahaha çoğu erkek seni bacım olarak gorur
Açıktan kastın askılı giymek mi
Bacaklari ortada birde şey çıkmış göbekleri açık
Straplez giymek açık mı sence
Simdi baktim evet hem igrenc duruyor
Ben giyince çok beğeniyorum niye yav
Baban izin veriyor mu
Babam sadece kısa kolluya izin veriyo ama bende öyle otobüste dayıların içinde giymem üzstme ceket alırım biyere oturduğumuzda çıkarırırm
Toxic soru
Türkçe konuş
Pardon KizlarSoruyor uygulamasındaki gizli üyeden nasıl giyinecekleri hakkında izin almayı unutmuşlar, siz onların kusuruna bakmayın. Sizden izin almaları gerekirdi ne giyeceklerine karar verirken.
İzin alsınlar demedim bu benim görüşüm ben böyle düşünüyorum zorla kimseye kapan diyemem zaten ama bana anormal geliyor biz erkekler normal giyinirken kizlarin götünu memesini gözümüze gözümüze sokmaya çalışması...
Bu erkekler de kendini çok değerli zannediyor galiba? Kimse gtunu memesini siz görün de beğenin diye açmıyor. Mağazaya giriyorlar, hangi kıyafeti beğenirlerse, hangisi ile kendilerini daha güzel ve iyi hissediyorlarsa onu alıp giyiyorlar ve bu kimseyi de alakadar etmez. Bir kız açık giyiniyor diye o**pu olmaz. Şu saçma salak konuları aşın artık. Aşırı derecede cahil görünüyorsunuz.
Asiri derecede cahil olan sensin Avrupa yalakası olmuşsunuz iyice kendi öz benliğimizi unutmuşsunuz , bir kiz açık giyiniyor diye bacım olmaz ama erekkelerin yjzde 96 si öyle düşünür su orospuya bak nasıl da giyinmiş diye geçer aklından,
Yani dapdaracik olmayan kiyafetler de var gayet onlari neden giymiyorsunuz madem amacimiz erkekler değil, yalan atmayın çoğu kızın amacı gayet te erkeklerin dikkatini çekmek bunun için teshircilok yapıyorlar
Komiksin
@guruke Boş ver, hiç laf anlatmaya değmez böyle insanlara.
@afrayankı Doğru diyorsun
Verecek cevap bulamayınca bunu yazarsın işte
Bu arada şunu da söyleyeyim. İnsanların istediği kıyafeti giymesinin Avrupa özentisi olması ile hiçbir alakası yok. Tesettürlü kadının da başımın üzerinde yeri var, şort giyen kadının da. İnsanlar özgürdür. Bunu o küçük beyninize sokun.
Isin gücün sov yapmak ben kimseye karışmıyorum firkimi belirttim ben iyi niyetli olduğum için yazıyorum bunları istesem kizlar açık giyinin diyip abaza gibi bakmasını da bilirim , ama ben erkekleri bildiğim için kizlari uyarıyorum çoğu erkek kotu niyet besliyor öyle giyinen kizlara karşı, o kizi giren erkek offf bunu ne yaparım beee falan gibi düşünüyor çevremden biliyorum o kizlara bakıp kotu laflar ediyorlar yoksa bakmasını bende bilirim ben hiçbir kizin bunu yaşamasını istemem benim de ablam var sonuçta, ama yine bir kadın giyinmek isterse giyinsin kendisi bilir ben görüşümü paylaştım