Rus bir erkekle tanıştım. sanırım biraz tırsıyorum?

dün yanıma geldi ve benimle zaman geçirmek istedğini söyledi numarasını falan verdı baya eglendik bana kokteyl ısmarladı falan.
arkadaşlar sorumu yanlış anlamayın kezban degilim sadece bu ilişkilerden pek anlamam. cünkü onların dını yaşayış tarzı benimkine benzer değil. sizce bende bu şekilde devam edeyim mi? yoksa onunda amacı da diğer erkekler gibi belli mi?
aynı otelde kalıyoruz bu arada.
Rus bir erkekle tanıştım. sanırım biraz tırsıyorum?
Cevapla