dün yanıma geldi ve benimle zaman geçirmek istedğini söyledi numarasını falan verdı baya eglendik bana kokteyl ısmarladı falan.
arkadaşlar sorumu yanlış anlamayın kezban degilim sadece bu ilişkilerden pek anlamam. cünkü onların dını yaşayış tarzı benimkine benzer değil. sizce bende bu şekilde devam edeyim mi? yoksa onunda amacı da diğer erkekler gibi belli mi?
aynı otelde kalıyoruz bu arada.
arkadaşlar sorumu yanlış anlamayın kezban degilim sadece bu ilişkilerden pek anlamam. cünkü onların dını yaşayış tarzı benimkine benzer değil. sizce bende bu şekilde devam edeyim mi? yoksa onunda amacı da diğer erkekler gibi belli mi?
aynı otelde kalıyoruz bu arada.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar