Çok ta açık değil sadece göğüs unun çatalı görünüyor biraz
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Açık giyinmenin medeniyet olması konusunda birşey diyemem lakin, insanı açık giyindiği için eleştirmek , ötekileştirmek, genelde medeniyet seviyesi düşük toplumlarda görülüyor.Çünkü bu eleştiriler ; halk içinde bulunan sosyopatlar tarafından yaptıkları tacize bir dayanak olarak kullanılabiliyor ve kadına şiddeti körüklüyor.
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(25-29)+1 yılTehşirciliğe girmediği sürece kötü düşünmem.
Bazı insanlar gerçekten sınırları bilmiyor; tayt gitiyersin ama iç çamaşırını göstermesin ve cinsel organı belli etmesin, şort giyersin ama popo yanaklarını açıkta bırakıcak kadar giymezsin, açık yaka giyersin ama eğilince karşında ki kişinin gözlerine memeni sokmazsın, büstiyer ve bralet iç çamaşırıdır bunun bilincinde olmak lazım... bu sınırlarda sonra kötü düşünürüm.00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılKötünün açığı kapalısı olmaz kötü kötüdür ha çok açık giyinip resmen kendini sergileyenler tabiki onlar başka mesela şort giymiş Göt yanaklarını bayağı açıkta bırakmış öyle bi şort ulu orta herkese sergiliyor mini minnacık mini etek el kadar hafif bi eğilmede kilot görünüyor öyleki bi göt deliği hariç her şey meydanda bu aynı bir erkeğin penisini çıkarıp göstermesi gibi bir teşhircilik.
00 Yorumla
Havaların çok sıcak olduğu günlerde
Kızların açık giyinmesini anlayabiliyorum
Elimizde olsa çıplak çıkardık
Bende kız olsam göğüslerimi biraz ön plana çıkarırdım
Elbise arkasında saklamak doğru olmaz
Onlarda gün yüzü görsün :D
Ama bence çokta açık giyinmek doğru değil00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
40
Cevap
82Cevap
+1 yılHayrı asla! Nasıl giyinirse giyinsin kötü düşünmem. Laik ve demokratik bir ülkede yaşıyoruz ve Çağdaş bir dünyadayız. İnsanların giyinme özgürlüğü vardır ve sırf kıyafeti yüzünden bir insan hakkında kötü düşünmek ve ya yargılamak aptallıktır…
14 Yorumla- +1 yıl
ama kardeş çatal ucu da gözükmeseydi iyiydi o kadar da çağdaş değil dmi ldcdmlknd
- +1 yıl
Bunun ne önemi var ki? İsterse çıplak gezer buna biz karışmayız bu kişisel bir tercihtir.
- +1 yıl
@bugraragnarsson
👄👅❤️👙💦🥵🙏🏻💘💘 - +1 yıl
@benküçükbirfaişeyim teşekkür ederim 😆
Aile & Toplum konusunda 2,1b cevap paylaştı. Bir kız hakkında kötü düşünmem için açık giyinmesinden çok daha fazla şeye sahip olması lazım. Açık giyinen kız şöyledir böyledir diye yargılara kapılmam. Kimisi güzelliğini yaşamayı seviyor buda onun tercihi ne yapalım kınamanın anlamı yok herkes kendi işine bakarsa bir sorun olmaz
20 Yorumla
+1 yılHiçbirşekilde kötü düşünmem ön yargılı düşünmem belki o kız geceleri defalarca dua ediyor belki bir hafta sonra Allahu tealanın emrini yerine getirecek kapanacak genel olarak böyle düşünürüm 😊
10 YorumlaTesettür dışı her şekilde açık giyinmek günahtır ama giyinen hakkında kötü düşünmem gerçekten abartılı açık olmadığı sürece çünkü herkesin herkesin kendi günahı tercihi.
11 Yorumla- +1 yıl
Göbek açık giyen hakkında ne düşünüyorsun
Hiç kimsenin giyinişi beni ilgilendirmez, kimseyi de yargılamam valla kim naparsa yapsın kafasındayım
20 YorumlaYa düşünmem Sadece bakarım çaktırmadan Çünkü bu ülkede üzgünlük var İsteyen istediği gibi giyinebilir kimsenin kimseye karışmaya hakkı yok karışan insanda barbardır
10 Yorumla
+1 yılAsla kötü düşünmem sonuçta her açık kadın kötü değildir ve her kadın özgürdür istediğini giyebilir 😊👍
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılHayır. Ama abaza türk erkekleri her şeyi düşünür. Daha iki gün önce başıma geldi. Ki açık bile değildi. Ülke pislik yuvası.
10 Yorumla Hayır açık giyen or. spu kapalı olanda dort dörtlük müslüman olmuyor bence alakası bile yok
21 Yorumla
+1 yılNick ve fotoğrafına bakılırsa senin için iyi şeyler düşünmek zor.
20 Yorumla
+1 yılhayır görünüşüne göre yargılamam insanları ayrıca her türlü giyinene de saygı gösteririm tercih meselesi bu tamamen
00 Yorumlahiç belli olmaz, belki çok daha saf biridir - daha çok hareketlerine bakmak lazım
kapalı olup neler yapanları da duyduk...00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 604 cevap paylaştı.
+1 yılKendim de giyiniyorum, güzel bakan güzel görür güzel düşünür açık olmak kötü insan olduğumuz anlamına gelmiyor :) eminim düşünen de vardır
00 Yorumla
+1 yılKötü düşünmem ama görmeden herhangi bir şeyde diyemem :D
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 831 cevap paylaştı.
+1 yılTarz sahibiyse estetik görünüm sunar ama absürt bir giyimse itici bulurum
10 Yorumla Aile & Toplum konusunda 3,2b cevap paylaştı. Hayır pek umursadığım bir şey değil. Yaşadığım semtte herkes farklı giyiniyor.
10 YorumlaDüşünüyorlar ne yazikki ama insan giyimle yargılanmaz
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 703 cevap paylaştı.
+1 yılGöğüs göstermek mantıklı değil niye yani eline ne geçiyor hiç rahat değil ayrıca
10 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 2,7b cevap paylaştı.
+1 yılhayır düşünmüyorum hakkınız ister giyin ister giymeyin
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılAmacı belli derim erkeklerin onu arzulamasını istiyor tahrik etmek istiyor
420 Yorumla- +1 yıl
Bu dibine kadar doğru bence
- +1 yıl
bir hemcinsimin böyle düşünmesi ne kadar da üzücü
- +1 yıl
Aslında değil onu giyen kadın bunu kesin düşünür.
Cevap sahibi+1 yıl@_thebelinay ben doğrucuyum. Yalan mı? Yalansa yalan de. Bir insan dekolteyi niye giyer? Çoğu dekolteli kıyafet rahat da ettirmediği halde. Niye giyilir?
- +1 yıl
Meme ve kalça göstermek için ;)
- +1 yıl
kendini güzel ve bakımlı görmek istediği için illa içinde rahat edeceği şeyler giymek istemesi mi gerek öyle seviyor öyle giyiyor
- +1 yıl
@OmenTonrim ne kadar da geri kafalısın seninle konuşma gereği bile duymak istemiyorum şu an
Cevap sahibi+1 yıl@_thebelinay mantıklı konuşamıyorsun. Dekoltesiz güzel olunmuyor mu gayet olunuyor. Ayrıca rahatlık çok daha önemli.
Onlar güzel görünmek değil seksi görünmek istiyor. Bal gibi biliyorsun. İnkara gerek yok- +1 yıl
senin erkek olduğuna yemin edebilirim ama kanıtlayamam
- +1 yıl
Görüş sahibi bence aşırı gerçekçi bir kadın
Cevap sahibi+1 yıl@_thebelinay ben erkek değilim sadece doğrucuyum. Niye gerçekleri söyleyince zorunuza gidiyor? 😂 herkes biliyor bunu.
- +1 yıl
sen bir kes @mcı
- +1 yıl
Görüş sahibi mükemmelsin beeeee
- +1 yıl
sadece acıyorum sana hayatın boyunca erkeklere yaranmak için hep hemcinslerini aşağılayacaksın
Cevap sahibi+1 yıl@_thebelinay kışın dondurucu soğuklarda ben pantalon altına termal tayt giyip titrerken, kız tül çorapla mini etek giymiş 😂 bu mu rahatlık? Bide oturup kalkarken hiç rahat oturamıyor çekiştirip duruyor. Erkekler de kilodunu görmüşler anlatıyorlar o nası bakış nası görmüşler ben hayatta göremem 🤣 güzellik için giymediği ortada işte niye inkar ediyorsunuz?
- +1 yıl
Erkekler olarak gözümüz çok keskin görme yetimiz çok gelişmiştir. Hatta saniyelik dekolteyi bile görüyorum o derece
Cevap sahibi+1 yılErkeklere yaranmak mı? Farkındaysan profilim bile gizli 😂 hayatımda kimseye yaranmadım benim feminist olduğumu bile söylüyor erkekler. Diğer hak hukuk konularında yani. Senden daha çok kadın haklarına duyarlıyım.
Ama bu konuda gerçekler böyle dekolte seksi görünmek ve tahrik etmek için giyilir. Kişiliğini değil dişiliğini ön plana çıkarmaktır.- +1 yıl
kim ne isterse giyer sanane sen kim oluyorsun
- +1 yıl
herkes senin gibi bir şey düşkünü değil
Cevap sahibi+1 yıl@_thebelinay ben giymesinler demedim herkesin kendi hayatı. Ama niye giydiklerini herkes biliyor. Sonra ağlamayın beni kullanıp attı, benle ciddi düşünmüyo, niye erkekler hep böyle diye. Abazaları kendinize çekiyorsunuz sonra ağlıyorsunuz beni sevmemiş sadece yatağa atmak için seviyor görünmüş diye
Neden açık giydiğine bakmak lazım tarzıysa ok,
teşhirciyse çok ucuz gelir bana20 Yorumla
+1 yılYoo. Kötü düşüneceksem karşımdakinin tavırlarına bakarım
00 Yorumla
+1 yılDaha neler neden kötü düşüneyim ki. İnsanlar ne isterse onu yapmakta özgürdür.
00 Yorumla
+1 yıldüsünürüm normal giysin bi yerleri ortadaysa göstermek derdindedir
025 Yorumla- +1 yıl
@miantje ne dersen de ben doğruyu derim bi kız niye açîk giysin baksın istemiyorlarsa amaç dikkat çekmek değil mi? cahil falan diyerek bunu normalleştiremezsin erkeklerin hoşuna gidiyor baktıkları için ama kız kardşlerine giydirirler mi?
- +1 yıl
@miantje kudurmam mı kuduranlar sizin açtığınız vücudunuza bakıp bakıp iç geçirenler sizinde hoşunuza gidiyor tabi normalleşmeye gelince bu iş isterse herkes böyle giysin bu yanlıştır herkes hırsızlik yapsa doğru mu dicen haram haramdır
- +1 yıl
@miantje ben tahrik oluyorum dedim mi? Sen nerenle uyduruyorsun gunah mı günah bu elbette beni ilgilendirnez ama sen diyorsun bu normalleşcek ne demek bu haram olan sey normalleşsin o zaman beni ilgilendirir ne halt yiyorsan ye ama bunu normalleştirip herkes yapsın diyemezsin
- +1 yıl
@miantje normal olsun olmasın ben açık giyinenler hakkında kötü düsünürüm bu beni ilgilendirmez tsbi erkeklerin genelide düsünur ama işlerine geldiği için ses çıksrmazlar yoksa kız kardeşlerine izin verirlerdi değil mi?
- +1 yıl
@miantje açık giyinenlerden kastın ne
- +1 yıl
eğer vücud hatları belli oluyorsa giyilmemeli buna izin veren erkek binde birdir senlik sıkıntı olmasa amacın o olmasa bile millet bakar
- +1 yıl
ben çok açık giyinmiyorum ve giysem de niyetimin ne olduğunu ben bilirim ailemde bilir başka kimse bilmez bu yüzden senin gibi düşünürler. benim hoşuma gitmiştir ya da değerli birisi almıştır giymişimdir. abim o yüzden izin veriyor. amacımı bildiği ve bana güvendiği için. ama senin gibiler kötü düşünür
- +1 yıl
@miantje açık giyiyorsun biri seni süzüyor affedersin içinden kim bilir neler geçiyor bundan rahatsız olmalısin ve birdaha giymemelisin giyiyorsan hoşuna gidiyordur bu böledir
- +1 yıl
bu bana göre böyle değildir. ben hoşuma gittiği için giyiyorum başkasının rahatına göre değil.
başkası bakıp, beni süzüyorsa rahatsız olurum ama kafama takmam. o kendini değiştirsin ve gözlerine hakim olsun. ben tekrar giyerim tekrar da kafama takmam. bence sende başkasınn ne giydiğini kafana takma. geçiciyiz bu dünyada o yüzden kendim ve sevdiklerim için yaşıyorum. tanımadığım insanlar ne der diye değil :D - +1 yıl
@miantje Bu dunya geçici diyorsun öbür dünyayı düşünmüyorsun O bakan erkekte suçlu tabi ama herkes kendinden sorumlu
- +1 yıl
@miantje kötü düsünür müsün demişsin evet dedim bunda özgür değilmiyim? Soruna istediğin cevabı vermediğim için üstüme gelip fikrimi değiştirmeye çabalayan kim?
- +1 yıl
cevaplardan korkuyorsan soru sorma
- +1 yıl
@miantje kafan mı güzel senin ne yazdığının farkında mısın? Allahtan korsan sen haramı savunmazsın aynaya bak ilk önce
- +1 yıl
@miantje günah kendine istediğini yap sana engel olan mı var kadına el kalkmaz boş boş konusma banane dışardaki kadından
- +1 yıl
@miantje Öncelikle açık giyinenlere karşı asla saldırgan düşünmem bunu belirteyim.
Şimdi siz diyorsunuz ki ben bana yakıştığı için giyiyorum kısaca.
Ya da güzel durduğu için vs..
Güzellik terimi onu birinin görmesiyle güzellik manasını alır.
Misal dünyada sadece sen olsan asla güzel olamazsın. Kafanızdaki güzellik tanımları tamamen toplumun birileri tarafından göründükten sonra aldığı tepkiler üzerine kurulmuştur.
O yüzden kişi bir kıyafeti giydiğinde kafasında mutlaka ama mutlaka onu görecek olan ve iyi şeyler düşünmesini beklediği bir insan vardır. Bu annesi olur, babası olur, dışarıdaki arkadaşı olur sevgilisi olur vs...
Mutlaka ama mutlaka kafasında biri veya bir toplum profili vardır.
Şimdi bunu kafamızda oturttuktan sonra kısaca şunu söyleyeim.
Siz zaten, kendinizi başkası/başkaları görsün diye güzelleştirmeye çalışıyorsunuz.
O yüzden erkeklerin size bakması durumunda, "o zaman kafalarını çevirsinler" gibi şeyler söyleme hakkınız ortadan kalkıyor.
Fakat tabii ki sizi rahatsız ettiğinde azına sıçma hakkınız doğuyor :D
Bu yazdıklarımın tamamı erkekler içinde geçerlidir. Güzelliğ yakışıklılık olarakda algılayabilir erkekler.
+1 yılAnadan doğma olsa bile umrumda olmaz... Kötü olan kötü düşünür
00 YorumlaKötü insan giyiminden dolayı olmaz çevresi müsaittir giyebilir
00 YorumlaDüşünsünler
Bence hiç bir önemi yok.
Elin adamının lafıyla hayat geçmez00 Yorumla
+1 yılkimin ne düşündüğünden sana ne? bosver istediğini giy
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 698 cevap paylaştı.
+1 yılTam 'yoo düşünmem tabii ne alaka' diye triplenecektim nick'ini gördüm. Şüpheye düştüm. :D
00 Yorumla
+1 yılDusunenlerin hepsi geri kafali yani senin secimin hatta ve hatta kotu dusunen bir varsa cevrende hayatindan cikar onu insanin ici temiz olldujtan sonra gerisi boş
20 Yorumla
+1 yılKötüden ziyade libidosuz yüksek diye düşünürüz. bu kötü bence iyi 😅😅
00 YorumlaÇok fazla açık giyinen kızlar itici geliyor bana
Ya ufaktan olur onda birşey yok hatta bir tik mini etekde olabilir hoş görünür felan ama çok abartı olduğunda hiç hoş gozukmuyor10 Yorumla
+1 yılHayır neden kötü düşünim demek ki öyle rahat ediyor öyle mutlu hissediyor
10 YorumlaBen de açık giyiniyorum. Ama yanıma erkek yaklaştırmam.. bu karakter meselesi. Kötü düşünen varsa yobazdır.
20 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılKötü düşünenler twitterda türbanlı p... su izliyor jsjsjsj
00 Yorumla
+1 yılDüşünmüyorum artık aşalım şunları isteyen istediğini giysin
30 YorumlaAile & Toplum konusunda 618 cevap paylaştı. Giyim tarzından dolayı kimseyi yargılama hakkımız yok herkes özgür sonuçta
10 YorumlaHayır yargılamam ya da yasaklamam gerı kalanı ıse karekter meselesı karekterı bozuk olmasın gıyımıne karısmam
10 Yorumla
+1 yılHayır kötü düşünmem, kendi güzelliklerinin farkında olmaları güzel bir şey
20 Yorumla
+1 yılhiç görünmesin daha iyi o değilde bazı şişko teyzeleri görüyorum ne çirkin bir görüntü öyle meme ye bakınca memeden soğur be insan
00 YorumlaVallaha ben de öyle diyordum kötğ düşünmem ama annem de açıldı bikini giyinmeye başladı boşandıktan sonra üzülüyorum ama bşr şey de yapamıyorum
00 YorumlaBen çok ta açık giyerim. İsteyen istediği gibi düşünebilir. Umrum dışısınız. 😜🙃
10 YorumlaNe alaka? Insanları kıyafetine göre yargılayacak kadar beyinsiz değilim çok şükür
10 Yorumla
+1 yılDüşünen mallar vardır.31 ciler diyebilirsin onlara.
10 Yorumla
+1 yılher kapanan kız ahlaklı olmayacağıa göre her açık giyinen kız da ahlaksız olacağı anlamına gelmez
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılartık hiçbir şey umrumda değil isterse çıplak gezsin
00 Yorumla
+1 yılBeni bir insanı kötü düsündürten , yalnızca o insanın niyeti ve düsünceleridir..
00 Yorumla
+1 yılHer kız kotu değildir.. yanlış olur Oyle düşünmem.
10 YorumlaHayır düşünmem isteyen istediğini giyer
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 2,4b cevap paylaştı.
+1 yılYerinde dekolte daima güzeldir
10 Yorumla Düşünen keko dur net.
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılKimseyi giyim kuşamına göre yargılamam
10 Yorumla Düşünmem, açık giyinmeyi seviyorm çünkü..
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 5,9b cevap paylaştı.
+1 yılKendim hakkında düşünürümde onun halkında asla
10 Yorumla Aile & Toplum konusunda 2,1b cevap paylaştı. Açık giyinen kadın candır
10 Yorumla
+1 yılbunlar artık normal kime ne bundan
10 Yorumla
+1 yılBir şey düşünmem ve kimseyi yargılamam.
10 Yorumlaİstediğini yapsın banane
10 Yorumla
+1 yılHerkes özgür istediğini giyebilir
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 918 cevap paylaştı.
+1 yılHayır yanacak olan o beni ilgilendiren bişey yok
00 Yorumla - Devamını Gör (62)
Devamını Gör(107)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer