En keyifli fakir aktivitesi nedir?
Semaverde çay demlemek
Körüklü otobüsün körük kısmında yolculuk etmek
Döner Ayran yemek
TV seyretmek
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Zengin çekiştirmek 😂
-Adam Mercedes almış oğluna, kızına da 24 ayar bilezik takmış 17 tane.
-Deme gııı! Hepsini de takıyordur o görgüsüz.
-Ayol hiç sorma, anası gibi aynı, gösteriş hep.
-O ne gıı, kolunu sarıya boyamış gibi olur hep.
-Aynen aynen, bak benim 1 tane, bileğim de incecik, çok zarif duruyor.
Acıktım sanırım bu sebepten döner ayranı seçtim
Ama gel gelelim doğuştan zengin insanlar bizim bunlardan aldığımız keyfi hiç bir zaman bilemeyecekler 😃
Çay mangaldan sonra 😂
barbekü olmaz o zengin işi
Mangala kanat biber mantar atıcaz fakir işi 🤣
Kabak çekirdeği çitlemek 😁
Cevap
59Cevap
Yoksul ama mutlu aile felsefesini anlatan bokum gibi filmleri izlemek.
Zenginken yanındakiler dost mu paragöz mu anlamazsın ama fakirsen yanındaki insanlar senin gerçek arkadaşın ve dostundur yüksek ihtimal, onlarla geçirdiğin her an da en zevkli aktivitedir. İnsan bu hayatta sevgi için yaşamıyor mu zaten?
Tüm seçenekleri zenginler de yapıyor, özellikle TV izleme işini😅 seçenekler alakasız olmuş kusura bakma, körüklü otobüsler de kaç tane ve hangi şehirlerde kaldı ki zaten.
kapında bmw sınırsız kredi kartı sen oturcan tv izlicen senin aklını o olmayan aklını
tv var ama netflix blutv flan var türksat kablosu yok o kabloyla vurup vurup dövecem seni anca anlarsın
daha önce zengin oldun mu bu kadar iyi biliyorsun bakayım?
ayrıca zengin insanlar orta sınıf insanlar gibi paralarını har vurup harman savurmazlar
Zengin olsam da semaverde çaydan vazgeçmem.
Sadece o zaman başkasına yaptırırdım şimdi kendim yapıyorum.
Onun da zevki ayrı tabi. (Bu da fakir tesellisi. :D )
Fakirin 2 eğlencesi vardi
Bir garisi
Bir de tv si 😝
Döner ayran yemek ama yanında şöyle mis gibi cin biberi olmalı
Körüklü otobüsün körük kısmında yolculuk etmek 😁😁
en zevklisi ne biliyon mu inşaat makinelerini seyretmek
Elhamdülillah fakir değilim ama döner ve ayran, simit ve ayran en sevdiğim hazır yiyeceklerdendir.
5 nci madde arkadaşlarla pc de oyun oynarken çekirdek çitletip gırgır şamata yapmak...
tam benlik bi soru olmuş cavur filimlerine oyunlara cevap vermekten sıkılmıştım.
hepsi fakir işi da.
hangisi iyi
doğada duman efe çayı en iyisi.
Bulundukları her ortamda maksimum gürültü çıkararak ve etrafı kirleterek, çevreye rahatsız edici bakışlar atarak insanları rahatsız etmek. Fakirlerin bulunduğu mekanlarda takılmayın.
Tavla, okey oynamak, sahilde dondurma yemek, bulduğu bir manzaraya karşı çekirdek çitlemek, bisiklet ile turlamak, piknik... Fakirim fakirrrr
Banka oturup simit yemek. Simit canım çekti şimdi bak 😋
fsgsfs
Döner ayran yerim çünkü hatta ayranı mı da dönerle bitiririm aynen öyle
Zengin parasını sayar fakir kadınını soyar demiş eskiler.
Burdan bana ekmek çıkar dedim çıkmadı Mdnkwndjd ben fasmıfakirmişim ne
Döner ayranı tek geçerim ama
Makarna yemekte güzel
Hatta en sevdiğim fakir yemeği o.
avm de gezip serinleyip. bi cay icip sahibinden alamayacsgin arabalara bakmak
Buradan da anlıyoruz kii Türk milleti olarak açız 🤣
Semaverle fakirliğin ne alakası var ya.. 🤣 Ondan güzel keyif mi var 😌
Yer sofrasında oturup çerez ve çay eşliğinde sohbetin dibine vurmak.10 numara aktivite.
Hiç birisi de zevkli değil Şeyma gibi para saymak istedirdim hep
En keyifli en güzel şey. Fakirlik zenginlik diye değil genel zevkli bence
Sahilde oturup çekirdek çitlerken milleti kesip dalga geçmek
Hiçbiri, Sanırım LüKS araçların yakıtını ve vergisini düşünmek. Biz fakirler için daha uygun.
Semaverde çay demlemek😂
Bu fakir aktivitesi değil yaaa.
Semaverde demlenen çayı içmeyen henüz hayatın tadına varamamıştır net👌
Hiçbiri..
Yaptığı tüm aktiviteleri üstün gibi inanma telkini - kıyas - iç ses.
artk fakir makir kalmadi , karin tokluguna nefes alan insanlar var
Bira alıp sahilde arkadaşlarla oturmak derdim ama artık o da zengin aktivitesi oldu.
Kesinlikle semaverde çay masrafsız ve masrafsız biraz paraya kıyıp çekirdek alıyorsan senden iyisi yok zaten özellikle yaz akşamları arkadaş ortamında daha iyi bir şey olduğunu düşünmüyorum
Olayın fakirlikle alakası yok ben çayı çok seviyorum özellikle semaverde çayı, atmosfer de görseldeki gibiyse dadından yinmez (Bu arada fakirim de 😂)
zengin sandım bi an ula yürü işine
Sen deliysen ben senden de deliyim 😂
Kuponlar tutmuyo ben ne yapayım tutsa zeengin olacam da 😂
Mother fakir father fakir ben de kaldım böyle fasfakir 😂 yok la peder dünyalığını yaptı kerata ben yanayım da kendime yanayım
bitcoine gir
Yok kanka yav ne işim olur bitcoin bize girer sonra gerek yok aklım almaz öyle işleri iddaa en garanti de onda da dönüyo bişeyler anlamadım gitti
Var aklımda denenmemiş tutacak projeler de onlara da para lazım işte oyunu bi başlatabilsek gerisi gelecek te
Lan kim nasıl döner ayranı çaya değişti, furrrum lan sizi!
Skcjksks
Semaverde çay demlemek
Semaverde çay demlemek bence
Döner ayran ama tavuk döner.
bunların hepsini geç arkadaşlarla buluşup çet kola yapmak arada da muhabbet döndürmek
Körük kısmı çok eğlenceli.
Döner ayran çekirdek kola
hahahaaa, hem fakir hem şapşal tavsiyesi survivor olurdu...
Ve en sevdiğim. Oooooohhh şükür moment is coming. şu an bile aslım sulandı inanın
Döner ayran yemek veya deniz karşısında bank'a oturup etrafı seyredip düşünmek.
Kesinlikle semaver çayı gerci bu fakir aktivitesi değil ama olsun
En guzel cayi onda icersin sanirim hic kullanmadim ama kullananlar memnun.
Tv seyretmek hariç hepsini yapiyorum net olarak fakirim😂😂😂😂
10 TL lik çekirdek yani eroin alıp vitlata citlata yürümek
Kaçak yayından maç izlerken çekirdek çitlemek 😂😅
haramzade
Bence çekirdek derler ya fakirin eroini ☺
sivilce yapar
Semaver tabi ki bir de kabak çekirdeği xD
Soruya gel :D semaverdir heralde :D
Deniz kenarında birşeyler içmek
Çekirdek kola var bir de
Semaver de çay içmek gibisi yok.
Körüklü otobüs diyorum
Hepsi bir de çiğdem kola
Döner ayran yemek ama o da artık çok pahalı olmuş
Bunları zenginlerde yapıyor
Hepsi ve bir de çekirdek yemek.
Döner benim için bir lüKS
bunlar fakir aktivitesi miydi? bilmiyordum..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?