Doğum günü kutlanma arzusundan nasıl kurtulurum?

Selam arkadaşlar,
Ailem ve yakınlarım doğum günümü sürekli unutuyor, hatırlatmak gibi bir eylemde de bulunmuyorum onları kırmamak için. Açıkçası kırılmazlar da verecekleri tepki beni kırabilir. Bu doğum günüm kutlansın paranoyasından nasıl vazgeçerim?
Şu sürprizlerden hoşlanmayan, doğum günü kutlamak nedir ya diyen, özel gün tanımayan adamlar varsa taktik verebilir mi?
Teşekkürler.
Not: Doğum günümü unutmayan tek insan FB'ye teşekkürler.
Doğum günü kutlanma arzusundan nasıl kurtulurum?
Cevapla