Dünyaya geliş amacınızı bulabildiniz mi?

Ben bulamadım ve sırf bu yüzden senelerdir hayatım bok gibi. 22 yaşındayım ve 16 yaşımdan beri böyleyim. Müslüman bir ailede doğan dinine bağlı bir bireydim daha sonra okuduğum kitaplar ve çevre neticesinde dinden soğudum. İnsan uydurması ve saçma gibi geldi. Fakat dini bırakan insanlara baktımk ve gördüm ki onların da bir hayat gayesi yok aslında. Tesadüfen bu hayata geldiğimizi ve bir gün çöp olacağımızı söylüyorlar. Bu çok saçma geliyor. Ama din de saçma geliyor bir yerde. Tanrının işi gücü yok bizi yaratmış ve ibadet bekliyor.

Ben bunca şeyin arasında kayboldum. İstesem her şeyi başarabilirim ama en önemli konuda kararımı veremiyorum. Ne yapmalıyım?
Dünyaya geliş amacınızı bulabildiniz mi?
Cevapla