Kanepenizde uzanmış bir yandan çekirdek çitliyor ve bir yandan KS'de soru cevaplıyorsunuz. Kapı çalıyor ve tıpatıp sizin gibi olan bir insan ''Ben paralel evrenden geliyorum, senin biyografini okudum ve çok üzüldüm, bu kötü ve acıklı sonu değiştirmek için sana yardıma geldim.'' deseydi o an ne yapardınız?
Paralel evrendeki sen kapını çalıp ''Biyografini okudum ve bu kötü sonu değiştirmek için yardımına geldim'' deseydi ne yapardın?
Önce bir şaşırırım tabii sonra rüyada olup olmadığımı anlamak için kendimi çimdiklerim sonra rüyadan uyanmak için kolumu ısırırım baktım olmuyor kendimi ateşe veriri.. neyse bu fazla oldu sanki. Oturur bu sonun nasıl değişeceğine dair planlar yaparız
bu paralel evren tek bir tane mi var? ya ikinci bir paralel evren ve 3 bir ben varsa.. . o da gelip aynı kötü sonu tekrar getirirse ya da daha kötü bir son hazırlarsa benim için...
Hoşgeldin ikizim gelde 1 bardak çayımı iç derdim. Sonrada onu evde bırakıp bende onun yerine paralel evrene giderdim. Bana üzülüp gelmişse demek kendisi mutlu orada hayatında aksiyon arıyor derdim. Kurtulurdum valla 😂
“Mal mal mal madem bu tarz bir yeteneğindeki var kendi hayatını güzelleştirsene” derdim Eğer onun hayatı çok güzelse “kanka senin bu makina nasıl çalışıyor” diyip malı burda bırakıp onun mekana giderdim😁😁
Tüylerim dike diken oldu ya bi tırsma geldi bana. Ben şey derdim tamam o zaman ben hayatımdan çıkıyorum gel sen devam et her şey yoluna girince beni geri çağırırısın 😂
Ne diyeyim limonata ikram ederdim, limonatamızı içip sohbet ederdik ama hayatımı onun değiştirmesine ihtiyacım yok kendim zaten istediğim şekilde şekillendiriyorum, bunu derdim muhtemelen. :)
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Paralel evrendeki sen kapını çalıp ''Biyografini okudum ve bu kötü sonu değiştirmek için yardımına geldim'' deseydi ne yapardın?