Bu sitedeki erkekler neden böyle davranıyor?

Uzun zamandır buradayım ve henüz seviyeli bir şekilde sohbet etmek isteyen bir kişiye dahi denk gelmedim. Direk sapık mesajlar atıyorlar ya da biraz konuştuktan sonra konu cinselliğe geliyor cevap vermek istemediğini söylüyorsun bu kez de ya ısrar ya küfür. Merak ediyorum aynı şey annenize kardeşinize yapılsa hoşunuza gidecek mi? Sanal olduğu için mi böyle davranıyorsunuz? Sosyal medya kullanmanında bir adabı vardır başka insanları taciz etmek niye? Şuna eminim ki burdan kadınlara saldıran erkekler toplum arasında adammış, gibi davranıp namus bekçiliği yapıyor. Yazık gerçekten bu kadar ahlaki değerlerini yitirmiş bir toplum olduğumuzu düşünmüyordum. İnsanları hayvanlardan ayıran en temel kavram “İRADEDİR.”
Güncellemeler
+1 yıl
Beni ve söylediklerimi anlayan, anlamaya çalışan, vakit ayıran ve hala doğruyu yanlışı ayırt edebilen herkese teşekkür ediyorum.
Bu sitedeki erkekler neden böyle davranıyor?
Cevapla