Anime izlediğim için herkes benden uzaklaşıyor?

Animeyi seviyorum ve bu yüzden Japonyaya gitmek istiyorum, Japonca çalışıyorum bir gün WhatsApptan bir mesaj geldi açtım arkadaşım gruba ne yapıyorsunuz yazmış sevgilim de o gruptaydı Japonca çalışıyorum dedim ve ardından Japoncayı ne yapacaksın demeye başladılar sevgilim bu yüzden benden ayrıldı psikolojim çok kötü lütfen yardım edin.
Anime izlediğim için herkes benden uzaklaşıyor?
Cevapla