Erkekler, Neden sürekli burdaki erkekler özelden rahatsız ediyorlar?

Yemin ederim engellemekten yoruldum artık kimsenin görüşünü göremiyorum. Yeter abi yazmayın ya. Herkes olmus abaza. Ben değilim o bildiği iz kızlardan lütfen ama ya?
Güncellemeler
+1 yıl
Hâlâ istek atıyorlar ya. Demişsiniz ki mesaj kutusunu kapat. Kapaattım kardeşim napim hesabı damı kapatim napim yani. Siz varsıniz diye erkek resmimi koyim napim ya. Anlamıyorum kuyruk acınız var
Erkekler, Neden sürekli burdaki erkekler özelden rahatsız ediyorlar?
Cevapla