Gerçekten anlamıyorum ben de bu sevdayı, herhalde çalışmak yerine hazıra konup rahat etmek için isteniyor ancak bence çok saçma bir istek ve düşünce...
Teşekkürler hanım teyzemiz😊 bilmiyorlar ki altın ve para kayınpeder ve kocasına gidiyor , oradan da sonra evlenen çiftlere. Birde ilerde kuma tehlikesi ve 5 çocuk meselesi ayrı ,
Altın meselesi damadın ailesinin itibar hırsıyla alakalı. Bakın biz gelinimize bu kadar altın takabiliyoruz diye kendilerini göstermeye çalışıyorlar. Kuma ve 5 çocuk meselesi ise oradaki toplum içinde kadına avantajları olan şeylerdir. 2 çocukla boşanıp ortada kalmaktansa 5 çocukla hala evli olma statüsünde olmak kadın için daha iyidir. Çünkü kadının çocuğu daha doğrusu erkek çocuğu ne kadar çoksa o kadar güçlüdür. Eşiyle de karı koca hayatı olmaması adamın başka bir kadınla daha evlenmesi o kadar da sorun değil. Yeter ki diger kadinin statüsü dul kadına düşmesin.
Ne doktor ne mühendis o altınları takamaz çünkü 🤣🤣
Saka Bi yana öyle Bi sevdam yok. Makarası çok olur arkadaşlarla gidecem aşirete gelin olacam bırakıyorum okulu falan diye nedeni de dediğim gibi altını şuyu buyu fazla.