Bebek olsak sevmek için sıraya girerdiniz?

Büyük yetişkin insanlar olduğumuz için hepimizin arasına kocaman dağlar, şüphe ve önyargılar girdi.
Halbuki kocaman erkekler, kadınlar olsak ta çoğumuzun içinde hala küçük birer çocuk ve onun sahip olduğu masumiyet var.

Böyle güzel bakmayı öğrensek hayat herkes için daha mı farklı olurdu?
Bebek olsak sevmek için sıraya girerdiniz?
Bebek olsak sevmek için sıraya girerdiniz?
Bebek olsak sevmek için sıraya girerdiniz?
Cevapla