Kardeşimi tehdit etmişler ne yapayım bu durumda?

Kız kardeşim bu yıl liseye geçti fakat koronadan dolayı çok düzenli gidemedi mecburen fakat arada bir liseden arkadaşlarıyla falan görüşüyor dışarıda bir oğlandan hoşlanmış biraz yakınlaşması falan olmuş tam ilişki gibi değil ama ona yakın şeyler yaşamışlar kız kardeşim bu çocuğun sevdiğini sanmış sonra bu çocuk bütün okula yaymış üstüne birde kattığı şeylerde olmuş zaten lisedeki 2-3 kız arkadaşı haricinde başka kişilerle arkadaş olamamıştı şimdi o konuştuğu kız arkadaşlarıda dışlamışlar görüşmüyorlarmış zaten diğerleri daha fazla arttırmış baskıyı çocuğun dediklerini duyunca bugün telefonu yanımdaydı saate bakayım dedim instagramdan bir sürü mesaj vardı kızlar demiş okul açılınca seni parçalayacağız sen görürsün küfür falan yazmışlar liseden çoğu erkekte yürümüş bana herşeyi anlatmasını söyledim anlattı herşeyi ne yapabilirim bu durumda okulda baya dışlanıyor hocalarda pek destek çıkmıyorlar kardeşime diğer öğrencilerden yanalar üstüne bir de tehdit etmişler öğrenciler gerçekten çok kötü vicdansız bir nesil yetişiyor bu yaptıkları bir bakıma mobbinge girer ben bu durumda ne yapabilirim kendisi sürekli liseyi bırakmak istediğini söylüyor
Kardeşimi tehdit etmişler ne yapayım bu durumda?
Cevapla