Arkadaşım iyi değil? Ne yapmam gerekiyor?

Biraz uzun olacak zamanınızı alıyor olduğum için gerçekten özür dilerim.. yardımcı olur bana akıl verirseniz çok sevinirim.. benim çok yakın bir arkadaşım son 3 aydır çok garip davranıyor. Ailesine hayatı artık zehir ediyor. annesi babasi 45 50 yaşlarında insanlar ama onunla baş edemiyorlar artık. Arkadaşim anne ve babası mahrem şeyler yaşasın istemiyor.. kapılarının anahtarını alıp saklamış, geceleri hiç uyumuyor sırf onlar birşey yaşamasın diye. Kapilarini kapattirtmiyor, seks yapacaksınız gidin otelde yapın ben böyle iğrenç şeyleri duymak görmek istemiyorum diyor. Bu yaştan sonra bize ilgi göstermeniz lazım, bunları yaşamaniz gerekmiyor diyor.. Anne ve babasına ağıza alınmayacak küfürler ediyor.. o da bir keresinde koruyucu bulmuş.. bir kere de seslerini duymuş.. en son da birini banyoya girerken gece yarısı fark etmiş.. bunlar yüzünden anne ve babasına yapmadığı eziyet hakaret kalmadı..19 yaşında kocaman kız yani.. annesi babası artık sinir krzilerine giriyor.. ben defalarca konuştum dinen de anlattım her şeyi ama inadı inat.. aramızda psikoloji okuyan danışman olan falan varsa ve fikri olan herkesin bana yardım etmesini istiyorum. Ben bu durumdan çıkamaz oldum annesi her gün ağlıyor artık ben bile dayanamaz oldum.. cevaplarınız için çok teşekkür ederim 🙏🌸
Arkadaşım iyi değil? Ne yapmam gerekiyor?
Cevapla