Ailece babamın Eşcinsel olduğunu öğrendik, sizce ne yapmalıyım?

Merhaba, öncelikle anlatacağım bu olay beni ciddi derecede yaraladı ve hayata karşı olan tüm inancımı yitirmeme sebep oldu. Dün gece babam hariç tüm ev sakinleri yattıktan sonra annemin su içmeye kalktığı esnada babamın balkonda telefonda biri ile mesajlaştığını fark ediyor, annemin anlatmasına göre salondan babama gözükmeden balkon camına doğru ilerliyor, annemin durduğu yer babamın telefonunun tamını görebileceği bir yer ve annem başlıyor babamın yazmışlarını okumaya. Farklı erkeklerle konuştuğunu onu bir erkeğin hadi bana gelsene yazdığını babamın hayır şu an gelemem çok dikkat çeker dediğini görüyor ve sonrasında panikleyip ne yapacağını bilmeyerek kardeşimin yanına gittiğini söylüyor. Arkasından aynı şekilde şok ile kardeşim de aynı şekilde gözükmeden balkon camına gidiyor ve oda benzer şeyleri anlatıyor hornet adlı bir uygulamada gezdiğini tamamını erkek profillerden oluştuğunu ve babam tek tek dikkatini çeken profillere girip çıktığını söylüyor ve oda panikleyip, annem ve kardeşim benim odama gelmeye karar veriyorlar. Ben tam uyumak üzereydim odama girdiler ve annem kalk kötü bir şey oldu dediğini hatırlıyorum uyku sersemi bende ne olduğunu sordum, arkasından tekrarladı annem Kalk! baban erkeklerle konuşuyor dedi, bende gülerek olur mu öyle bir şey saçmala dedim. Böyle deyince kardeşimde vallahi abi bende gittim gördüm annem doğru söylüyor dedi. Ayağa kalktım beni bir endişe sardı sinir bozulduğu için sanırım beni bir gülme aldı, aynı şekilde annemin ve kardeşimin salondan baktıkları camın yanına gittim aynı şekilde bende gördüklerime inanamadım, kardeşim ve annem haklıydı. Babam bir uygulamada bir sürü üstü çıplak erkek profillerine bakıyor birine giriyor birinden çıkıyor, bir kaç tanesi ile uzun uzun konuşmuş o mesajlara tekrar geri giriyor onları okuyor filan sonrası da ben onu izlerken tekrar biri yazdı ona, ilişkiden ne aradığını sordu, babamda temizlik güven ve samimiyet olduğunu söyledi, bildiğin 28 yıllık babam gözümün önünde bir adamla flörtleşiyor bunu gördükten sonra camdan uzaklaştım. Tekrardan annemlerin yanına gittim ve benim de bu durumu gördüğümü anlattıklarının doğru olduğunu onlara söyledim. Annem kardeşim ve ben oda da ne yapacağımızı düşünürken annem git konuş bu saatten sonra yüzünü görmek istemiyorum her şeyini alsın ve defolup gitsin dedi. Bende bunun üzerine yanına gitmek için ayağa kalktım, bu yaşıma kadar hiç babamın yanında sigara içmiş biri olmayarak bir sigaraya yaktım ve balkona çıktım, o balkonun sol köşesinde oturuyordu bende sağ köşesinden çıktım ona hiç bakmadan demirliklere dayandım ve sigaramı tüttürmeye başladım. Babam öKSürmeye başladı onun orada olmadığı onu görmediğimi düşündü ve ben buradayım neden sigara içiyorsun demeye çalıştı. Bir kaç kere daha öKSürdükten sonra yanına gittim oturdum suratına bakarak bir duman daha aldım, oğlum farkında değil misin? karşımda sigara içiyorsun dedi. Bende ben farkındayım da baba sen neler yaptığının farkında mısın dedim. ++++
Güncellemeler
+1 yıl
Sonrasında ne oldu dedi senin neler yaptığını kimler ile yazıştığını hepimizin gördüğünü söyledim, eli ayağı karıştı balkona çıktığımı gördüğünde elinden bıraktığı telefonu, hemen geri aldı ve uygulamayı silmeye çalıştı. Bende ona silmesinin gerekmediğini bize nasıl böyle bir şey yapabildiğini sordum. Sus komşular duyacak dedi, umrumda olmadığını söyledim. Ne yani intihar mı edeyim istiyorsun ya da bu evden mi gitmemi istiyorsunuz dedi, bende ona bu saatten sonra bu evde yaşayabileceğini
Güncellemeler
+1 yıl
mi düşünüyorsun dedim. Bunu duyduktan sonra bembeyaz oldu ve bir hışım ile kalktı 2 valiz indirdi ve gelişi güzel eşyalarıyla doldurdu hemen hemen önemli olan her şeyini aldı ve gitti. Yaşadığım şey halen rüya gibi benim başıma nasıl gelebilir diye düşünüyorum. Annem perişan kardeşim 16 yaşında üzgün ben ise şaşkınım. Ne yapmam lazım nasıl bir yol izlemeliyim, kafam almıyor yaşadığım şeyleri...
Ailece babamın Eşcinsel olduğunu öğrendik, sizce ne yapmalıyım?
Cevapla