Oje sürdüm. Annem bana " Sen fahise mi oldun? Orøspu mu oldun başımıza." dedi. Ben de " Haddini bil" dedim tokat attım. Ve bunları akrabalara anlatmış. Aslı orøspu olmuş ben söyleyince zoruna gitti herhalde bana tokat attı demiş. Sabahtan beri kuzenlerim halam enistelerim, herkes yazıyor gerçek mi diye. Ya bu annem olacak kadın neden böyle ya?
Güncellemeler
+1 yıl
Evden gidiyorum.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Bi oje ile ne fahişeliği ne orospuluğu ne kadar yobaz bi annen varmış öyle 😠
Öf benimki de öyle ama oje biraz saçma ve küçük kalmış.
Madem bu tarz şeylere önem veriyor uç noktayı düşünelim öylesin mesela bu gidip aileye anlatlrmi tam bir engellik hareket
annen niye bukadar abartmış ki
Çok gerikafalı diye. Oje sürünce hayat kadını olunduğunu saniyor herhalde.
üzüldüm neyse gizlisn ama sormam burdan ya
Umursama boşver çok gereksiz ve abartılı olmuş ve
annen cahil olduğu için böyle
hayatından dışla onu yoksa seni her şekilde zehirler hevesini kursağında bıraktırır
Oje sürdü diye nasıl böyle bişey diyebilir
Tokat atmak nedir yaa. Annene bi de
Ya o bana neler dedi ama. İnsan kızına bunları der mi?
Desin ne olacak. Fahişe diyince fahişe mi oluyosun
Tanri'nın geri kafalı kulları. Gurur denilen birşey var!
En fazla bagir çağır git başka odaya ya da dışarı cik. Evi bile terk et ama tokat atmak büyük ihanet
O artık benim annem falan değil.
Bak cahilce konuşmaya başladım çok. biliyomus gibi. Bence annen hakliymis
Peki sorumdan gidiniz
Senin gibi o spu f hise olacağımıza geri kafalı oluruz mk ergeni
Defol git o evden o zaman
Kes.
@seçilrüzgar tam bi fahi sesin
sen de tam or.. spusun
@seçilrüzgar anladim benimkini istiyosun
peze evenk
Kaç kişiye verdin
kaç kişi sıçttı beynine fahi senin evladı
İyi yapmısşın
Annen beter, sen annenden beter.
Benim suçum ne?
Annene tokat atmışsın. Ne olursa olsun o senin annen.
Artık değil. O bana böyle şeyler derken iyiydi ama.
O benim annem değil artık.
anne olsaydı da anneliğini bilseydi insan gidip kendi öz kızını sülaleye rezil eder mi acaba annesi saygı duymayı öğrens, n önce cahil olmamayı öğrensin anne öyle olmaz kimse kusura bakmasın sırf öze yüzünden böyle şerefsizlik böyle adilik yapılmaz öyle bir anne sadece utanç kaynağıdır
Aferim
Annen seni resmen damgalamış.
Sabahtan beri ağlıyorum
Haklısın ağır konuşmuş
Güle güle.
Düşman başına
Boş konuşmuş