Annem bana çok kötü şeyler söyledi? Annem neden böyle?

Oje sürdüm. Annem bana " Sen fahise mi oldun? Orøspu mu oldun başımıza." dedi. Ben de " Haddini bil" dedim tokat attım. Ve bunları akrabalara anlatmış. Aslı orøspu olmuş ben söyleyince zoruna gitti herhalde bana tokat attı demiş. Sabahtan beri kuzenlerim halam enistelerim, herkes yazıyor gerçek mi diye. Ya bu annem olacak kadın neden böyle ya?
Güncellemeler
+1 yıl
Evden gidiyorum.
Annem bana çok kötü şeyler söyledi? Annem neden böyle?
Cevapla