Annem babam ayrı ve babam normalde hiçbir şeyimize karışmaz. Her ay para gönderir sonra kaybolur ortadan yılda bir tatile gideriz o kadar. 3 ay önce manken olarak bir iç giyim markasına
girdim. Reklam afişlerimiz yeni çıktı ve babam avmde benim bikinili resmimi görünce çıldırmış. Ya benim hiçbir şeyime karışmayan adam buna neden karışıyor ki? Mankenlik dediğim teşhircilikmiş hemen ayrılacakmışım oradan para istiyorsam o verecekmiş. Ben mankenliğe devam edicem. Babamı nasıl ikna edebilirim
girdim. Reklam afişlerimiz yeni çıktı ve babam avmde benim bikinili resmimi görünce çıldırmış. Ya benim hiçbir şeyime karışmayan adam buna neden karışıyor ki? Mankenlik dediğim teşhircilikmiş hemen ayrılacakmışım oradan para istiyorsam o verecekmiş. Ben mankenliğe devam edicem. Babamı nasıl ikna edebilirim
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
senin gibi bir evladı Rabbim düşmanımın bile başına vermesin Amin
Ben yanlış bir şey yapıyorum?
yanlış olan daha ne yapabilirdin ki
baban bile seni südyenli halinle görmekten sakınıp kaçarken
sen südyenini vücudunu bedenini milyonlarca insana gösteriyorsun . işin ahiret boyutuna hiç girmeyeceğim bile çünkü zaten anlamazsın anlayamazsın ar damarı çatlayan birine edebi hayayı ahireti mahşeri mizanı kabri cehennemi falan falan anlatamazsın
benim sana yazışımın anlatmaya çalışışım babana verdiğin dünya azabı. Allah sana hidayet versin . iyi günler
İç giyim çekimleri için anlaşmadım ben sütyen değil, bikini ve mayo. Ben kapalı değilim, plajdaki insanların görmesi ne kadar normalse reklam afişinde başka insanların görmesi de öyle normal. Ayrıca ahiret boyutuna zaten girme, inancım yok. Babam da pek inançlı biri sayılmaz zaten konu bu değil. Neyse ya, iyi günler.
Bir de şunu söyleyeyim. Babama dünya azabı filan çektirmiyorum. Yılda bir kez görüşüyoruz o da 1 hafta için. Benim hayatımda babamın yeri bu kadar, onun hayatında da benim yerim bu kadar. Annem karşı çıksa mankenlik yapmama bırakırım ama babam için hayır.
bende şunu söyleyeyim o zaman
baban öldüğünde babanın hayatında ki bu yeri için ve yaptıkların için çok pişman olacaksın.
baban 5 yıl da bir de gelse bir baban olduğunu bildiğin için ölüm kadar koymayacak
ama baban öldüğün de artık bileceksin ki baban hiç gelmeyecek
işte o zaman mankenlikten kazandığın paralar seni trilyarlıkta yapsa
babanın ölüm haberini aldığında
lamborjinine bakıp şöyle diyeceksin ; her şey bunun için miydi . işte ondan sonra da senin dünya da ki azabın başlıyacak. kal sağlıcakla
en sevdiği şeyi yaparak ançak ikna edebilirsin babanı
babanla beraber iyi mankenlik yapın paraya para demessiniz
Kararımı verdim artık de anlayışla karşılanmasını söyle
Hangi şehirde yaşıyorsun? Baban hangi şehirde?
İzmirde yaşıyorum antalyada okuyorum babam İstanbul'da
Zor durumda kalmışsın
Baban umurunda değilse neden ikna ediyosun ki
mankenlik yapıyosan ksin çalışalım
Baban haklı bence
Senelerce hiçbir şeye karışmadı nasıl gelip karışabiliyor
Babanızıda manken yapın
Orspu mu olcan gahpee mi olcan bi dayak 👋