bizim toplumumuzda evlenmediyse evde kalmıştır diye bir algı var hiç akıllarına bu insanın evlenmek istememiş olabileceği gelmiyor siz ne düşünüyorsunuz?
Belli bir yaşa gelmiş ve hiç evlilik yapmamış kişiler evde mi kalmıştır?
Evde kalan sadece eşyalardır. Günün birinde talihlin seni istemeye geldiğinde, kaşlarının altındaki o terden, evlenme arzusuyla inip kalkan göğsündeki heyecandan hissedeceksin bunu..