Kızların Sevme Sorunu ve Serseri Erkek Sevdası?

Kızlarda ciddi bir sevme sorunu var. Hangi kıza biraz fazla ilgi gösterip değer versek, önemsesek, ya egoları tavan yapıyor ya da sıkılıp bunalıyorlar. Ardından da konuşmayı veya flörtü bir sebep uydurup bitiriyorlar. Ciddi diyorum, hiçbir Tc kızı fazla ilgiye veya önemsemeye gelmiyor. Tc kızları sadece peşinden koştukları ve bağlandıkları erkeği önemseyip değer veriyorlar. Tc kızları hep "adam olsun beni sevsin yeter" diyorlar, çoğu için bu durum külliyen yalan. Dedikleriyle yaptıkları bambaşka. Kendisini seven iyi erkekleri cepte görüp yedeğe atıyorlar. Cool olan ve hafif serseri olan erkeklere ise dipleri düşüyor. Hele bu cool ve hafif serseri olan erkek biraz da zengin oldu mu bu erkek için yapmayacakları şey yok. Tabi her kız böyle değil ama kızların %80'i rahat böyle. Yani Tc kızlarına çok değer vermeyeceksin ve çok ilgi göstermeyeceksin. Anca bir kız sana bağlanırsa ona ilgi gösterip değer vereceksin. Hayat ilişki konusunda bana net olarak bunu öğretti. Niye kızlar böyle ki? İyi ve yakışıklı olan erkekleri sevmeleri niye bu kadar zor oluyor?
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel.
Kızların Sevme Sorunu ve Serseri Erkek Sevdası?
Cevapla