Düğün istememek neden insanlarca garip karşılanıyor?

Nişanlımla nikahımıza 2 ay var. Düğünü pandemi öncesi de istemiyorduk şimdi tamamen gereksiz buluyoruz. Annem düğün için hazırladığı parayı da verdi bize, ne yaparsanız yapın bununla dedi, ister eve yatırım yaparız ister tatile çıkarız bilemiyorum.

Ama bunu duyan konu komşu akrabalar o kadar garipsiyor ki. Af edersiniz kulağıma eğilip kız dul mu diye soran bile oldu. Çok hadsiz şeyler söyleyip düşünüyorlar.

Niye böyle?
Düğün istememek neden insanlarca garip karşılanıyor?
Cevapla