Gay insanla arkadaş olur musunuz?

arkadaşlar ben gay’ım ama asla kerimcan gibi değilim normal erkeğim asla kız gibi hissetmiyorum hatta dışardan anlamazsınız bile gay olduğumu benim sadece cinsellikte tercihim farklı onun dışında sizler gibi normal insanım. Ama siz kerimcan gibiler yüzünden hepimizi aynı rezillikte sanıp bize düşman oluyorsunuz bizim size veya başkasına hiç kimseye zararımız yok lütfen bunu kabul edin. Gay tecavüzcü tacizci diye tek haber göremezsiniz çünkü asıl sapkın olan biz değil bizimle alay eden taraftakiler 🙂 sizden ricam bizimde sizden hiçbir farkımız olmadığını bilip ona göre davranmanız günlük yaşamda aynıyız sadece yatakta farklı tercihimiz ondanda kimene? 😉
Gay insanla arkadaş olur musunuz?
Cevapla