Narşist kişilik bozukluğum olduğunu öğrendim?

Narşist kişilik bozukluğum olduğunu öğrendim?
Psikiyatriye gittim ve bana narsist kişilik bozukluğumun olduğunu söyledi
Bir çok kez tedavi gördüm ve ara da gitmek istiyordum bana göre böyle bir şey asla yoktu ama öyle değilmiş.

Ve size bunu söylemek istiyorum çünkü birilerine anlatmam gerektiğini söyledi.
çocukluğumda kendimi bildim bileli

babamdan hep hakaret ve şiddet gördüm
İlk okul 3 den beri her anımı hatırlıyorum
notlar düşük gelince ceza şiddet
durmadan kıyaslanma
Masada yemek yerken kaşık dişime değdiği için dayak.
Kafama su dökerken babama gelmesi 3 lü pirizle dayak
fazla bilgisayar oynamak dayak
kava edip geldiğim de dayak yediğim için evde bir daha dayak
Dikenli sopa , soba Demir’i , kemer...

Ama annem annem benim için bi cennet benim tek odak noktağım beni her zaman sevdi seviyor babam beni döverken beni hep o kurtardı para vermezdi annem verirdi usulca gizli gizli dayak yer annemin kollarına giderdim annem her konu da bana çok yardım etti beni korumak için dayak da yedi
Korkudan oturduğum yerden terlerdim
masa da elim titreyerek yemek yerdim
uyuyor taklidi yapardım ranzadan tekmeleyerek yere atardı :)
şu an 21 yaşındayım ve babamla aramız hala öyle beni hep; senden adam olmaz , millete bak , şerefisiz , karaktersiz , sen benim oğlum değilsin , kaşar , senin yerinde olsam eve gelmezdim , yüzsüz , sahip olduğu mal varlığının bir kuruşunu sana vermiycem diyor beni hala parasız bırakıyor çalışıp kendim de yetinemiyorum çok zor oluyor pandemide
cidden her günüm böyle geçti ve hala da böyle bunlara dayandığını söyledi. Yazmak istedim çünkü rahatlamam gerekiyormuş aslında ben çok iyi hissediyorum belki de alıştım bilemiyorum:)
artık daha fazla evde dayanamıyorum okular açılıp burdan kaçıp bir daha gelmeyeceğim bu eve gelmeyeceğim
Narşist kişilik bozukluğum olduğunu öğrendim?
Cevapla