
#nirhammm 🔴🔴🔴🔴

Mutlaka yapılmıştır hata yapmak biz insan olarak her zaman hata yaparız önemli olan ders çıkarmak.. Gönüllü olarak yumurta bile taşımayacaksın öğrendiğim en büyük hata bu.
Çoook. İyi ki yapmışım. Acılarım olmasa bugün ben olamazdım. Asla bugünkü mutluluğumu da keşfedemezdim. Acılarınızı sevin. Sizi şekillendiren acılarınızdır.
Soru konusunda hızına yetişemiyoruz helal olsun tek işin KS de takılmak galiba 😂
Herşey unutulur geçmiş geçmişte kalmalı hatadan ders alınmalı
Tabi ki ama zamanla etkisi geçer
Cevap
20Cevap
Evet yaptım. Yaptığımı kabul edip düzeltmeye çabalarım. Düzeltemiyorsamda ders alır bir daha yapmamaya çalışırım.
Yok, yaptığı hatalardan ders almalı insan, pişmanlık duymamalı
Tabi ki var ama geçmişe dönüp düzeltmek mümkün değil ve onlar sayesinde belki hata yapmamayı öğrendim.
Askerliğimi yapmadan ve işe girmeden önce sözlendim. Bir süre sonra da ayrıldık.
Evet yaptım keşke yapmasaydım dedim ama olan oldu. Birdaha aynı hatayı yapmayınca kafa olarak rahatlıyorsun..
En büyük aptallığım eximin evli çıkması 😟
Çok yaptım ama sonuna kadar bedelinde ödedim bu yüzden kimseden nasihat dinlemem
Yapmayan yoktur, yapmadım diyen de kendini kandırmayı seviyordur.
Yaptım. Artık 3 kere düşünmeden bir iş yapmam birşey söylemem.
Bi kere sevdiğim kıza geç açıldım , sevgilisi olduğunu öğrenmiştim...
2 büyük hata yaptım. Birisi fiziksel, biri ruhsal. İkisini de hayatım boyunca unutmayacağım.
Bestseller hatalarım var
Tekrarlayıcı hatalarım var
Malesef öyle çok haklısın😔
Çok yaptım üstesinden ben değil zaman geldi
Oldu ama paylaşımı güvendiğim kişilere açarım.
Hemde çok. Sayısız hata yaptım.
Çok yaptım hepsinden ders çıkarttım
Evet var sürekli tövbe istiğfar yapıyorum
Evet ama onlar da beni ben yaptı
Vardır tabiki. Keşke olmasaydı dediklerimiz.
3 senedir cezasını çekiyorum
Kim yapmaz ki
İlllaki
Gene olsa gene yaparım huyum bu 🤪
Yaptım evlenen en büyük hataydı
Kumar oynamam en büyük hatamdı
Yaptım
Doyamadım
Hemde cokkk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?