Anneler niye çocuklarını çok yakışıklı/güzel sanıyor?

Annem yakışıklı oğlum boyuna posuna maşallah falan filan dedi bende kendi resmimi övüp flörtümsü olduğum kıza attım kızda kendini niye övüyorsun dedi bende kıza engel attım
Kızlar benim gtümü anam kaldırıyor valla
Anneler niye çocuklarını çok yakışıklı/güzel sanıyor?
Güncellemeler
+1 yıl
Annem bu resmimi whatsapp durumuna koymuş (emojisiz koymuş tabi) yakışıklı oğlum yazmış gelsin bakalım taliplerimm ohhh 👌🏻
Anneler niye çocuklarını çok yakışıklı/güzel sanıyor?
Cevapla