Ev sahibi bizi sürekli rahatsız etme hakkı var mı?

Ev sahibi nerdeyse bir senedir bizi rahatsız ediyor yok şunu yapmayın yok bunu yapmayın diye kapımızı çalıyor bir şey yaptığımız da yok arabayı cekin pislenmesin arabanız, yok çöpleri atın yok kutuları balkona koymayın diyor. Akşam torunu evinde unutmuş anahtarı bize gelip eve girip balkon dan çıktılar gelmiş balkonu yıkalın diyor her dakika balkon mu yıkanır bir sürü arabalar geciyor toz içinde oluyor balkon. sonra mutfakta çöp var atmadık diye adam laf yaptı o anda nasıl cöpü atayım gece gece 1 çöp içinde dışarıya mı cıkılır böyle yapacaksınız evden çıkın benim evimde çöp bile yok gelin eve bakın diyor tehdit ediyor habire daha sözleşme bitmedi 3 ayımız var siz olsanız ne yaparsınız şikayet etme hakkımız var mı eşim memur adliye de her ayın 15 inde kirasını yatıyoruz çocuğumuz yok ses yapmıyoruz evi kırdığımız döktüğümüz yok her dakika insan rahatsız edilmez
Ev sahibi bizi sürekli rahatsız etme hakkı var mı?
Cevapla