Arkadaşlar Trans Birey Olarak Sizinle Dertleşmek İstiyorum Yalnız Başıma Ölüp Gidicem Bu Dünyadan Bu Acıyla Yaşanır Mı?

Bir çoğunuzun Trans kadınlara olan görüşlerinizin farkındayım ama arkadaşlar.. Herşey sizin öyle bildiğiniz gibi değil. Elinizi vicdanınıza koyun.. Bakın ben buraya sizinle dertleşmeye, sizden moral almaya geldim. Bunu yapmam ne kadar korkunç olabilir ki? Karşımızdaki kişinin ne yaşadığını, ne hissettiğini bilmeden hareket ediyoruz bir sorun bana ben çok mu memnunum trans olmaktan? Keşke doğuştan kadın bedeninde dünyaya gelseydim bakın bende karşı çıkıyorum farkındaysanız? Bu bedeni hissettiğim cinsiyetime göre tasarladım olan bu. şu an en korktuğum şey ne biliyor musunuz? Yalnız başıma ölüp gidicem. Hayatımda ne eşim olacak nede bir evladım o kadar çok istiyorum ki bir kızım olsun ama malesef.. olmayacak duaya amin demiyorum artık. Ben pes ettim demek ki hak etmemişim. Bir çocuğa analık yapmayı veya evliliği Kadın bedeninde dünyaya gelseydim belki bende bir aile kurardım değil mi? Allah bu acıyı düşmanıma bile vermesin o kadar diyorum. Peki bu acıyla yaşanır mı? Nasıl yaşanır?
Arkadaşlar Trans Birey Olarak Sizinle Dertleşmek İstiyorum Yalnız Başıma Ölüp Gidicem Bu Dünyadan Bu Acıyla Yaşanır Mı?
Cevapla